KeeperofMee Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 (redigerat) Hej!! FF är ett spel som är roligt men det finns inte i Sverige... ...så här kommer en guide för att spela det i sverige!! 1. Börja Registrationen 2. Välj New York!! 3. Acceptera 4. Spela!! Klar!!! Jag har gjort den helt själv!! Fusion Fall(Registrera) Jag Heter Deadman Zombie(Hade lust att ha Spoiler) adda mig Redigerat 10 Juli 2010 av KeeperofMee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 (redigerat) Gjort vadå själv? Förresten så behövde du inte ta fram bilder att man ska skriva lösen och göra de där o.s.v, det vet ju alla ;) Ta inte illa upp. Redigerat 10 Juli 2010 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 10 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Jag har tatt bilderna själv ville bara visa upp bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Spelet är okej, men inte så jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 10 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 okej...det blir roligare i det förgångna som man kan åka till i lvl 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 jag spelar slutade förut med att jag körde fast har gjort en ny nu fast när jag tänkte spela haka det upp sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Du får ju gärna förklara vad det är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Man gör en gubbe och sen gör man uppdrag och dödar monster i framtiden...Också får man nanos(Figur med special krafter) och levlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 man träffar cartonnetwork gubbar fast dom har typ växt upp så nu har jag börjat spela igen ska adda dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 12 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 bra^^...och nu har allt blivit gratis:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 jag vet jag tycker egentligen fusion fall borde vara det bästa spelet man inte måste ladda ner är väldigt bra grafik också det är bara det att det lagar så ofta fast det kan vara så att jag har för mycket också vet inte om det är spelet eller min dator som lagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.