Stixx Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 jag köpte en plexgear s-555 för inte så länge sen och nu har jag fått stora problem med den. när jag vänster klickar så händer det ibland att den dubbel klickar elr inte klickar alls och ibland så om jag håller nere vänsterknappen så släpper den automatiskt, fast jag fortfarande håller den nere. har också problem med att musen på skärmen rör sig medans musen egentligen står stilla. någon som vet felet? riktigt tacksam om någon hjälper mig för jag håller på att bli galen :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 (redigerat) hmmm är det en mus som man kopplar in eller är det en trådlös mus? Redigerat 10 Juli 2010 av SaintsRow2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Trådlösa möss brukar vara jävligt jobbiga efter ett tag, om du har det så tycker jag att du ska byta helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Trådlösa möss brukar vara jävligt jobbiga efter ett tag, om du har det så tycker jag att du ska byta helt klart. japp köp en ny trådlös mus och lämna tillbaka den du har till butiken och säg som det är att den inte funkar och så det skulle jag gjort hoppas allt ordnar sig för dig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Finns både med sladd och utan sladd, vad har du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 jag har 2 olika möss, en med sladd och en trådlös, båda är usb. den med sladd krånglar som satan medans den trådlösa går fint. den med sladd är dessutom infraröd. kan ju köra med den trådlösa istället men eftersom den andra är en dyr gaming mus så föredrar jag att få den och fungera. som sagt det är en Plexgear S-555. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Då kan det ju vara glapp i sladden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaZebbe122 Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 jag har 2 olika möss, en med sladd och en trådlös, båda är usb. den med sladd krånglar som satan medans den trådlösa går fint. den med sladd är dessutom infraröd. kan ju köra med den trådlösa istället men eftersom den andra är en dyr gaming mus så föredrar jag att få den och fungera. som sagt det är en Plexgear S-555. Gå in på Kontrollplanelen(Start) och klicka på mus,Så kan du ändra inställningarnadär;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.