Hoppa till innehåll

Stora Problem Med Musen


Stixx
 Dela

Rekommendera inlägg

jag köpte en plexgear s-555 för inte så länge sen och nu har jag fått stora problem med den. när jag vänster klickar så händer det ibland att den dubbel klickar elr inte klickar alls och ibland så om jag håller nere vänsterknappen så släpper den automatiskt, fast jag fortfarande håller den nere. har också problem med att musen på skärmen rör sig medans musen egentligen står stilla. någon som vet felet? riktigt tacksam om någon hjälper mig för jag håller på att bli galen :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst SaintsRow2

Trådlösa möss brukar vara jävligt jobbiga efter ett tag, om du har det så tycker jag att du ska byta helt klart.

japp köp en ny trådlös mus och lämna tillbaka den du har till butiken och säg som det är att den inte funkar och så det skulle jag gjort hoppas allt ordnar sig för dig :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har 2 olika möss, en med sladd och en trådlös, båda är usb. den med sladd krånglar som satan medans den trådlösa går fint. den med sladd är dessutom infraröd. kan ju köra med den trådlösa istället men eftersom den andra är en dyr gaming mus så föredrar jag att få den och fungera. som sagt det är en Plexgear S-555.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har 2 olika möss, en med sladd och en trådlös, båda är usb. den med sladd krånglar som satan medans den trådlösa går fint. den med sladd är dessutom infraröd. kan ju köra med den trådlösa istället men eftersom den andra är en dyr gaming mus så föredrar jag att få den och fungera. som sagt det är en Plexgear S-555.

Gå in på Kontrollplanelen(Start) och klicka på mus,Så kan du ändra inställningarnadär;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...