PussyCat Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Tjena! Som ni kanske vet är Rat on a Scooter en app på iPhone/Pad/Pod Touch, men nu undrar jag om det finns att spela i webbläsaren. (Ja, det är väldigt beroendeframkallande). Jag har letat i stort sett överallt, gått igenom minst 15 sidor sökningar på Google. Så om någon kunde hitta det skulle det vara gulligt. Nej, jag är inte ute efter appen till iPhone/Pad/Pod Touch, utan spelet. Så jag kan spela i webbläsaren. / Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) Tjena! Som ni kanske vet är Rat on a Scooter en app på iPhone/Pad/Pod Touch, men nu undrar jag om det finns att spela i webbläsaren. (Ja, det är väldigt beroendeframkallande). Jag har letat i stort sett överallt, gått igenom minst 15 sidor sökningar på Google. Så om någon kunde hitta det skulle det vara gulligt. Nej, jag är inte ute efter appen till iPhone/Pad/Pod Touch, utan spelet. Så jag kan spela i webbläsaren. / Adi Själv söker jag efter Chalkboard stunts men det ser ut som det finns bara till Iphones/IPod/IPad Touch... Så ja vet ej. Edit: Jag tror inte det finns någon att spela på Pc Redigerat 11 Juli 2010 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.