PussyCat Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Skrivet 11 Juli 2010 Tjena! Som ni kanske vet är Rat on a Scooter en app på iPhone/Pad/Pod Touch, men nu undrar jag om det finns att spela i webbläsaren. (Ja, det är väldigt beroendeframkallande). Jag har letat i stort sett överallt, gått igenom minst 15 sidor sökningar på Google. Så om någon kunde hitta det skulle det vara gulligt. Nej, jag är inte ute efter appen till iPhone/Pad/Pod Touch, utan spelet. Så jag kan spela i webbläsaren. / Adi Citera
Laserturken Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) Tjena! Som ni kanske vet är Rat on a Scooter en app på iPhone/Pad/Pod Touch, men nu undrar jag om det finns att spela i webbläsaren. (Ja, det är väldigt beroendeframkallande). Jag har letat i stort sett överallt, gått igenom minst 15 sidor sökningar på Google. Så om någon kunde hitta det skulle det vara gulligt. Nej, jag är inte ute efter appen till iPhone/Pad/Pod Touch, utan spelet. Så jag kan spela i webbläsaren. / Adi Själv söker jag efter Chalkboard stunts men det ser ut som det finns bara till Iphones/IPod/IPad Touch... Så ja vet ej. Edit: Jag tror inte det finns någon att spela på Pc Redigerat 11 Juli 2010 av PouyaShirin Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.