Proccito Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Tjenare Jag har lite problem med min iPhone. För två dagar sedan så laddade jag ner en uppdatering från iTunes Allt gick perfekt, förutom att iPhonen startade inte efter dess Idag fick jag igång den, och då såg jag att alla applikationer som jag har laddat ner är borta (det som är kvar är det som fanns när jag fick den) Så jag undrar om jag kan få tillbaka mina applikationer, isåfall, hur? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Synkroniserade du med itunes innan det hände? isf bör de vara kvar där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Synkroniserade du med itunes innan det hände? isf bör de vara kvar där men var finns det då någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Under Bibliotek -> Program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Har du inte läst tidningen ? -.- Nya uppdateringarna kan krångla för vissa personer, bara att ladda in igen. Därför varnade Apple/tidningarna att säkerhetskopiera sina filer innan man laddade ner uppdateringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) Har du inte läst tidningen ? -.- Nya uppdateringarna kan krångla för vissa personer, bara att ladda in igen. Därför varnade Apple/tidningarna att säkerhetskopiera sina filer innan man laddade ner uppdateringen. det är nästan fixat nu det är bara jailbreaken som är borta kan jag få tillbaka den, isåfall, hur? Redigerat 11 Juli 2010 av Jonas_95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Har du inte läst tidningen ? -.- Nya uppdateringarna kan krångla för vissa personer, bara att ladda in igen. Därför varnade Apple/tidningarna att säkerhetskopiera sina filer innan man laddade ner uppdateringen. det är nästan fixat nu det är bara jailbreaken som är borta kan jag få tillbaka den, isåfall, hur? Kör en jailbreak igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Har du inte läst tidningen ? -.- Nya uppdateringarna kan krångla för vissa personer, bara att ladda in igen. Därför varnade Apple/tidningarna att säkerhetskopiera sina filer innan man laddade ner uppdateringen. det är nästan fixat nu det är bara jailbreaken som är borta kan jag få tillbaka den, isåfall, hur? Kör en jailbreak igen? vet inte hur man görmin kompis gjorde det men ska jag då be min kompis jailbreaka om den igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Nej, det finns inte jailbreak för OS 4.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Nej det finns visst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 (redigerat) The following step by step guide will help you jailbreak your iPhone 3G ONLY (for now) on iPhone OS 4 Beta. Redigerat 12 Juli 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.