Tonfisksallad Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) Programmet "Spotify" använder tydligen väldigt många. Det finns en hemsida som heter: http://listen.grooveshark.com/ Den har bättre kvalité på låtarna och det finns fler låtar. Det är gratis(Vilket Spotify inte är). Här är min spellista. http://listen.grooveshark.com/#/user/ostkakan/1509285 Tro inte att jag sänder ut något virus, jag kan inte mycket om datorer och internet. :) (Fixat länkarna, tror jag) Redigerat 11 Juli 2010 av Daedra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Ehm, du har inte länkat till något ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 ..Spotify är ju visst gratis? Typ alla har ju invites, jag har runt 25 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) Ok :P Jag visste inte det :o Ville ju bara hjälpa :) Redigerat 11 Juli 2010 av Daedra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Ok :P Jag visste inte det :o Ville ju bara hjälpa :) Har inte använt Grooveshark sedan spotify kom så tack för att du påminde mig om den underbara tjänsten :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tok Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Det har virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Det har virus. Ditt arsle har virus :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Sidan känns bara allmänt fail imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 12 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Den är inte det, jag lovar. Jag har använt den i snart 1 år :) En kompis använde Spotify för ett långt tag sen, då visade jag honom Grooveshark och han tyckte det var mycket bättre. Vem anmäler mina inlägg? -.- Varför får jag inte skämta men de högre rankade får? -.- Idiot jävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Jag tycker sidan var bra tack för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Nej nej, det blir mer lagg på Grooveshark än på Spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 12 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Men det finns folk som inte är helt nöjda med Spotify. Därför tipsar jag om Grooveshark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.