GamesDean Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Tjena! I flera månader så har min PS2a låtit väldigt konstigt, det fryslaggar och då hörs ett pip som håller i sig. Någon som vet vad jag kan göra? Konsollen är inte dammig. Har googlat runt men hittar inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ThePartyKing Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 (redigerat) ok ungefär hur låter den när den piper? kan du förklara så kan jag nog hjälpa dig :) + laggar det när du spelar med?? Redigerat 13 Juli 2010 av ThePartyKing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 14 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Ett vanligt Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip när det fryser.Ibland när jag tex spelar Nhl så försvinner kommentatorerna,sånna saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ThePartyKing Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 aha nu förstår jag luktar glapp nånstans. jag har ju själv ett ps2 och det funkar utmärkt. Vart nånstans köpte du ditt ps2? om jag varit du skulle jag krävt pengarna tillbaka och köpt mig nåt annat ett 360 eller så :P försådär kan ju inte ps2 håla på att pipa rent störande ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Det är laser ögat som dör, låter iaf som det, du kan ju lämna in den och få den lagad men du tjänar mer på att köpa ett nytt PS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 15 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Köpte det på Siba för en sådär tre år sedan. Garantin lär inte gälla längre men man kan väll alltid försöka,min familj handlar rätt mycket på Siba så vi brukar då en del rabatter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ThePartyKing Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Köpte det på Siba för en sådär tre år sedan. Garantin lär inte gälla längre men man kan väll alltid försöka,min familj handlar rätt mycket på Siba så vi brukar då en del rabatter... försöka duger gå dit och prata med dom :P beräta vad som är fel så kanske dom kan hjälpa dig eller ring dom :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Troligen något problem med läsaren ja, kanske lasern. Även om garantin inte gäller kan de nog försöka reparera den för en liten peng. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Åh, usch. Sånt här är jobbigt. Kan vara något som fasnat/repig skiva, men mer troligt att det är läsaren som spökar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Om du är villig att betala för att få det att funka så skicka in den på lagning så får du den fixad. Annars så fortsätt googla eller kontakta någon som vet mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Det lär nog kosta mindre att köpa en ny ps2 på clas ohlssons (700kr) än att skicka in en gammal på reparation. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Det lär nog kosta mindre att köpa en ny ps2 på clas ohlssons (700kr) än att skicka in en gammal på reparation.man kan ju kolla blocket eller pricerunner för ännu billigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg