Gäst Swedishmoose Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Om man frågar de som jobbar på soptippen snällt om man får ta en sak så brukar man få det. Min kompis pappa är tv reparatör och ha fick ta en tv och fixa den. Så fråga snällt.Mjo men det är skillnad på en vuxen tv reperatör som frågar efter en tv, och en 14 åring som frågar efter en motorsåg :D jo det kan det ju vara skillnad men jag får väll be min syrra eller farsan eller så om dom kan följa med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 ta en gräskippar motor istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 ta en gräskippar motor istället! Tar så mycket plats och det finns ingen koppling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 (redigerat) En motorsågsmotor kommer vara jävligt lam i en ram plus förare. En sån motor kanske ligger på 3-4hk. Skitgrym idé annars! Har en Saab V4 motor liggandes, som jag kanske tänkte göra nåt liknande med. 60hk i en jätteliten motor. Redigerat 15 Juli 2010 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 En motorsågsmotor kommer vara jävligt lam i en ram plus förare. En sån motor kanske ligger på 3-4hk. Skitgrym idé annars! Har en Saab V4 motor liggandes, som jag kanske tänkte göra nåt liknande med. 60hk i en jätteliten motor. Jag kan ju alltid använda en utombordare. Men jag tror kraften är tillräkligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Annars får jag väll Trimma lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.