ja, nu ja.....nu är dom tyskar....för väst och öst-tyskland finns ju inte längre.
Rammstein
Jag tycker att Rammstein e bra lyssnar mer på Slipknot nu för tiden men dom e asbra
att rammstein är bra? <_< ....FATTA....dom är mer än bra.....dom ÄGER B)
Hört Rammstein Mix 2001? DEN är bra....
Rammstein Mix ;) ....ehm.....vad är det för nåt...techno eller...??
ja, eller en blandning mellan techno och hevey metal, mycket bra blanding i vissa låtarRammstein Mix ....ehm.....vad är det för nåt...techno eller...??
Oomph! äger såklart. (men dom inspireras av Rammstein)
vadå...Ramstein....Rammstein heter dom....Ramstein var en flygolycka i just staden Ramstein då....många tror att gruppens namn kommer från just namnet på flygolyckan....men enligt Rammstein dom själv kommer det från ett annat tyskt ord....haha...o vem tror på det :P ....(Apocalypse @ 30/05-2004 18:34:56)Rammstein Mix ....ehm.....vad är det för nåt...techno eller...??
ja, eller en blandning mellan techno och hevey metal, mycket bra blanding i vissa låtar
i mix 2001 så har dom egentligen bara satt ihop alla låtar till en, den är typ 80 min lång..Rammstein Mix ;) ....ehm.....vad är det för nåt...techno eller...??
va...80 minuter lång Rammstein låt...eller mix...kanske man ska säga...men...ojj :o(Jedi Gamer @ 07/06-2004 07:50:47)Rammstein Mix ;) ....ehm.....vad är det för nåt...techno eller...??
i mix 2001 så har dom egentligen bara satt ihop alla låtar till en, den är typ 80 min lång..
har hört en låt med de som äger men kommer inte ihåg namnet på den
ps. maiden och linkin park äger sönder de
ne ne ne ne....finns ingen som "äger sönder" Rammstein inte....bara att inse fakta....Rammstein är Bäst :rolleyes:har hört en låt med de som äger men kommer inte ihåg namnet på den
ps. maiden och linkin park äger sönder de
Den är bra, alla låtar direkt efter varandra.(Silence @ 07/06-2004 13:20:12)(Jedi Gamer @ 07/06-2004 07:50:47)Rammstein Mix ;) ....ehm.....vad är det för nåt...techno eller...??
i mix 2001 så har dom egentligen bara satt ihop alla låtar till en, den är typ 80 min lång..
va...80 minuter lång Rammstein låt...eller mix...kanske man ska säga...men...ojj :o
nej det är inte bra, för då om man diggar någon del av den 80 minuter långa låten så måste man "spola" mycket. jag har den "klipta" CD som alla låtar har ett spår(Jedi Gamer @ 09/06-2004 07:41:29)(Silence @ 07/06-2004 13:20:12)(Jedi Gamer @ 07/06-2004 07:50:47)Rammstein Mix ;) ....ehm.....vad är det för nåt...techno eller...??
va...80 minuter lång Rammstein låt...eller mix...kanske man ska säga...men...ojj :o
Den är bra, alla låtar direkt efter varandra.
det har du rätt i.....hoppa för att kunna hitta den "lilla bit" av hela mixen som man gillar....så.... ;)(Apocalypse @ 09/06-2004 11:40:31)(Jedi Gamer @ 09/06-2004 07:41:29)(Silence @ 07/06-2004 13:20:12)(Jedi Gamer @ 07/06-2004 07:50:47)Rammstein Mix ;) ....ehm.....vad är det för nåt...techno eller...??
Den är bra, alla låtar direkt efter varandra.
nej det är inte bra, för då om man diggar någon del av den 80 minuter långa låten så måste man "spola" mycket. jag har den "klipta" CD som alla låtar har ett spår
Visst gillar man Rammstein.
Har filmen Rammstein Live Aus Berlin på VHS. ;)
För det första så var Öst- och Västtyskland egna stater, eftersom Rammstein kom från Östtyskland så var de östtyskar och inte ryssar.
Nummer två, trummisen (tror jag det är) är tillsammans med en mörkhyad kvinna.
Nummer tre, de sjunger defenitivt inte Sieg Hail (som f.ö. betyder "var hälsad").
Nummer fyra, låten Links 234 påvisar att de inte är nazister (Links betyder vänster, i politiska kretsar är vänster tvärt emot nazister. Sverige Demokraterna tex är ett extremhöger parti, (de är inte nazister på ytan, men i grund och botten är de rasister), medan Socialdemokraterna tex är ett vänsterparti.)
Nummer fem, Rammstein spelar något som kallas Industrimetal.
jag har skivan "live aus berlin" och skivan "Mutter". och den bästa låten tycker jag är mutter :P :gitarr:Visst gillar man Rammstein.
Har filmen Rammstein Live Aus Berlin på VHS. ;)
Rammstein Betyer ungefär Ramsten en sån som man slog in dörrar på medleltiden typ :P(Silence @ 07/06-2004 00:15:20)(Apocalypse @ 30/05-2004 18:34:56)Rammstein Mix ....ehm.....vad är det för nåt...techno eller...??
ja, eller en blandning mellan techno och hevey metal, mycket bra blanding i vissa låtar
vadå...Ramstein....Rammstein heter dom....Ramstein var en flygolycka i just staden Ramstein då....många tror att gruppens namn kommer från just namnet på flygolyckan....men enligt Rammstein dom själv kommer det från ett annat tyskt ord....haha...o vem tror på det :P ....
Dem e bäst!