iEliteCookie Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) tja varför kan jag inte köra mina nedladdade låtar på guitar hero när jag är offline? har ett ******* störande internet nu Tacksam för svar Redigerat 17 Juli 2010 av NukerZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 exakt vad händer när du försöker göra det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firehouse Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 När jag skulle ta med min hårddisk till min tjejkompis (som också har 360) laddade jag ner(köpte) sonic the hedgehog 2 på hennes xbox(fortfarande min hårddisk). När jag kom hem igen och skulle spela UTAN internet så stod det till en besvikelse "Sonic the hedgehog 2 trial". Fungerade bara när jag var ansluten till internet. :( Kanske samma problem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Det går bara inte. :( När jag skulle ta med min hårddisk till min tjejkompis (som också har 360) laddade jag ner(köpte) sonic the hedgehog 2 på hennes xbox(fortfarande min hårddisk). När jag kom hem igen och skulle spela UTAN internet så stod det till en besvikelse "Sonic the hedgehog 2 trial". Fungerade bara när jag var ansluten till internet. :( Kanske samma problem? liar :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg