joakim10 Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Jag är ganska ny och vill ha bättre fuska rank, men jag fattar inte hur :( snälla hjälp :thanks: När jag la ut ämmnet fick jag en fuska rank. men skriv ändå :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Det är som Pokémon. Alltså, du äter en massa rare candy så får du fuskarank. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 17 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Det är som Pokémon. Alltså, du äter en massa rare candy så får du fuskarank. Vad snackar du om. jag snackar om fuska.se fuska rank. inte om nåt spel fuska rank :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 skriv inlägg, skicka in fusk, nyheter m.m så får du fuskarank. Finns en tabell någonstans men kommer inte ihåg vart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Det är som Pokémon. Alltså, du äter en massa rare candy så får du fuskarank. Vad snackar du om. jag snackar om fuska.se fuska rank. inte om nåt spel fuska rank :huh: Du har missuppfattat hela grejen. Fuska.se är ett spel. Gör som han säger, skaffa lite rare candy så får du fuskarank. Men se upp för elaka troll, dem snor din energi och du kan bli väldigt tröt. Och som på alla spel finns det mods, dessa kan banna dig från spelet. Sedan finns Jesus, han kan välsigna dig mm. Råkade ut för honom 1-2 gånger men kom lindrigt undan. Han kan vara elak också, jojo. //Sawny som letar efter mera rare candy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 http://www.fuska.se/forum/index.php?act=He...E=01&HID=24 där har du det Forum, sedan hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Om man har tur hittar man Rare Candy i affären. "Rare" betyder sällsynt så det är inte säkert att du hittar det i affären. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Om man har tur hittar man Rare Candy i affären. "Rare" betyder sällsynt så det är inte säkert att du hittar det i affären.Bra, nu vet vi. har inte hittat Rare Candy än :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) Rare Candy brukar ju mest finnas gömda i spelforumen, vad jag vet. Redigerat 17 Juli 2010 av Chagi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 De finns hos admin, han har en korg full med såna. PMa honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Hahaha, sluta driva med killen. :) Fråga inte sådanna onödiga saker, vi ser dessa frågor 100 ggr. Kolla i hjälpen. #5 Uberfuskare!!!! Jag glömde bort det :) <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Jag tänkte PM:a admin om en liten korg med Rare candy, någon som kan hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg