kattus Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Kan någon hjälpa mig med detta? Just formaterat och alla mina filer ligger på "Finfisk". Måste ha allt på den så att formatera är att utesluta. Vet att KalquoteQ (eller vad han heter) borde kunna såna här saker. Hjääälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Kan någon hjälpa mig med detta? Just formaterat och alla mina filer ligger på "Finfisk". Måste ha allt på den så att formatera är att utesluta. Vet att KalquoteQ (eller vad han heter) borde kunna såna här saker. Hjääälp! Den har ju inget volym namn .... den borde ju hete typ G: istället heter den finfisk. Kan det ha något med det? kanske felsöka den genom att högerklicka sedan egenskaper och klicka dig fram tills du ser en knapp , felsök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 18 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Facepalm på mig? Japp, :_ Glömde att ge den en bokstav, gav den ett F och den ploppade upp... Tack för hjälpen iaf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.