c3m0t Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Tjenare. Idag dunkar det i mitt lår , ovanför knäskålen lixom. Är det växevärk eller något farligt? Kan säga att igår så cyklade jag 1,5 mil på motionscykel, cyklade 1 mil i 5ans växel och sen tog jag det lugnt på 3ans växel resten. Tack på förhand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 jo jag e lite av en expert på det här och det är nog något farligt!!!!!!! :o :o <_< gå till doktorn annars kan du behöva amputera!!!!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c3m0t Skrivet 18 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 jo jag e lite av en expert på det här och det är nog något farligt!!!!!!! :o :o <_< gå till doktorn annars kan du behöva amputera!!!!!! :( KomikerN :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 nej de e sant min farbror han hade dunk i låret å så fick han amputera :o :( o de gör jätteont att amputera de gör det utan bedövning sa min farbror Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Vila, om det inte går över på en dag eller två, gå då till en läkare. Låses för spam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg