Gäst YoTo Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 dom säger annars "Allah Akbar" vilket betyder "Gud är stor". och do säger d inte på ryska utan på arabiska. Jag är från Irak.. Tänk om man är påväg för att köpa mat, så kommer en galen amerikansk soldat och hugger av huvudet på en??Tänk om detta skulle hända? Jag skulle klaga om jag kunde mot Bush och den Amerikanska regeringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 ta reda på adressen..hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 (SlippinG @ 12/05-2004 18:53:00) dom säger annars "Allah Akbar" vilket betyder "Gud är stor". och do säger d inte på ryska utan på arabiska. den filmen jag såg var en annan. den är rysk Fatta att dom gör sont här! :( Himla ryss skiten är ju helt sjuk! :blink: Vill inte se den filmen! Usch! :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 (YoTo @ 25/08-2004 22:00:13) dom säger annars "Allah Akbar" vilket betyder "Gud är stor". och do säger d inte på ryska utan på arabiska. Jag är från Irak.. Tänk om man är påväg för att köpa mat, så kommer en galen amerikansk soldat och hugger av huvudet på en?? Tänk om detta skulle hända? Jag skulle klaga om jag kunde mot Bush och den Amerikanska regeringen. Skitit! Regeringen bryr sej inte ett dugg om dom amerkanska soldaterna dödar en Irakier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Jag är neautral.. Ingen är redo för att sluta fred så det kommer dröja länge. Detta är både USA och Iraks fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 det e mest bush iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 vad har irak gjort för fel ? Jag hatar Bush j*vla rasist j*vla rasse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.