Jojjon Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 (redigerat) bra id jag gör d http://images.google.se/imgres?imgurl=www....3D%26ie%3DUTF-8 217.215.0.67 /Bildeng11.html www.makeup-fx.com Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1) 404 ni måste trycka på hela bilden om ni vill se den stor annars an ni gå in på google. OBS!!! inte bilder från den irakisk-amerikanska tortyren utan en från nåt annat. Redigerat 19 Maj 2004 av Jojjon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Bara så vet så är det en "Makeup" bild, alltså inget riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 (redigerat) ja vet men d är bilder från hur tortyr kan se ut. och den e as äcklig. Redigerat 19 Maj 2004 av Jojjon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Håller med, även om den inte är riktig så är den ganska äklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 bra id jag gör d http://images.google.se/imgres?imgurl=www....3D%26ie%3DUTF-8 217.215.0.67 /Bildeng11.html www.makeup-fx.com Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1) 404 ni måste trycka på hela bilden om ni vill se den stor annars an ni gå in på google. OBS!!! inte bilder från den irakisk-amerikanska tortyren utan en från nåt annat. okej nu blir jag lite nyfiken vad finns på bilderna??vill veta men vill inte kolla :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Kolla, det är inget farligt, bara lite folk som fjollar sig :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
popp Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 dom e dumma mot varan :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 dom e dumma mot varan :( ja det är dom och det tycker väll alla? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 D måste ju alla tycka annars e dom ju dumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 verkar som om denna topic håller på och dö ut :rolleyes: får väll uppliva den genom att säga att jag sätt filmen där den amerikanske soldaten bli mördad och kan säga att den ryska filmen e otroligt mycket vidrigare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 verkar som om denna topic håller på och dö ut :rolleyes: får väll uppliva den genom att säga att jag sätt filmen där den amerikanske soldaten bli mördad och kan säga att den ryska filmen e otroligt mycket vidrigare.. Hurdan är den ryska filmen? Jag har inte sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 usch den e iaf inte vacker :ph34r: do filmar huvet mycket när o killen dom dödar har en fot över sig så han inte kan resa sig. sen skär dom.....låter ungeför som när man äter ett knäckebröd. sen sliter dom av huvet och efter det tar filmen slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.