Rookkeer Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Hej! Jag har fastnat på Jedi acadamy jag ska döda en mutetd rancor tror jag den hette men det går ju inte att död honom med vapen hur ska ag göra jag kommer ingen stans pga av denna buse Hoppas att någon kan hjälpa mig / Matte (desperat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Man ska inte döda honom.. bara fly och döda sith'sen.... och hitta lite spakar och grejer. du kan ju hoppa över den missionen iaf du vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabrielhällqvist Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 kanske man ska döda alla siht'sen men jag klara det så här: man ska flytta på en sak som är på taket till en viss punkt men bara du trycker så åker den dit sen ska du lura den "mutetd rancor" till ett ställe där det är en blå vägg sen sak du vända och springa till ett rum som man ser vid ett fönster gå in i rummet tryck på en knapp och den dära saken som är vid taket åker ner och puttar den "mutetd rancor" in i blå väggen och dör sen har du typ klarat den... väldigt krångligt :( men hoppas att det hjälper dig jag är inte säker att jag har rätt du kan testa båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.