jacken94 Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Skrivet 20 Juli 2010 Tjena alla fuskare! Har precis börjat spela test drive unlimited och call of duty 4. Problemet är att när jag kört en stundd börjar spelen hacka i bilden men efter en stund släpper det. Så håller det på om och om igen. Jag har en Fujitsu simens scaelo X: AMD athlon 64x2 Dual Core processor 4600+, 2,41GHz, 2,00GB ram Nvidia Gforce 7800GTX hårddiskar på 238gb styck TACK PÅ FÖRHAND MVH Jacke Citera
Gäst JespOL Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Skrivet 20 Juli 2010 Den kanske är fört varm? Så kan det bli med min laptop om det är det du har :P Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Skrivet 20 Juli 2010 Ditt grafikkort är inte det bästa, tror det blir för varmt. Uppgradera din dator. Citera
jacken94 Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Skrivet 20 Juli 2010 Ditt grafikkort är inte det bästa, tror det blir för varmt. Uppgradera din dator. Är det andra i datorn ok? vad ska jag köpa för grafikkort? Den kanske är fört varm?Så kan det bli med min laptop om det är det du har :P Nej, jag har stationär. Men tack ändå:) Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Skrivet 20 Juli 2010 Den kanske är fört varm? Så kan det bli med min laptop om det är det du har :P Nej, jag har stationär. Men tack ändå:) Processorn är inget vidare heller.En ny processor skulle sitta fint! Hur mycket ram har du? Har du under 4 så ska du nog köpa en ny. Citera
jacken94 Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Skrivet 20 Juli 2010 Den kanske är fört varm? Så kan det bli med min laptop om det är det du har :P Nej, jag har stationär. Men tack ändå:) Processorn är inget vidare heller.En ny processor skulle sitta fint! Hur mycket ram har du? Har du under 4 så ska du nog köpa en ny. jag har 2gig i ram. Du kan inte länka till vilka grejer du tycker jag ska köpa som inte är allt för dyra? Citera
Gäst JespOL Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Skrivet 20 Juli 2010 Ett grafikkort som är dagligt bra: Grafikkort som klarar nya spel PowerColor Radeon HD5770 1GB - Inet Eller Ett bättre fast kostar mer Vet dock inte om de passar :P Vet ej vad du ska ha för processor. Hur mycket har du att ge ut på datorn? (pengar) xD Om du ska köpa ny då ska du ha: Intel I5 750 4 Gb ram HD 5850 Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Skrivet 20 Juli 2010 Ett grafikkort som är dagligt bra: Grafikkort som klarar nya spel PowerColor Radeon HD5770 1GB - Inet Eller Ett bättre fast kostar mer Vet dock inte om de passar :P Vet ej vad du ska ha för processor. Hur mycket har du att ge ut på datorn? (pengar) xD Om du ska köpa ny då ska du ha: Intel I5 750 4 Gb ram HD 5850 En Phenom x4, 4 gig ram och ett HD 5870 räcker. Citera
jacken94 Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) Ett grafikkort som är dagligt bra: Grafikkort som klarar nya spel PowerColor Radeon HD5770 1GB - Inet Eller Ett bättre fast kostar mer Vet dock inte om de passar :P Vet ej vad du ska ha för processor. Hur mycket har du att ge ut på datorn? (pengar) xD Om du ska köpa ny då ska du ha: Intel I5 750 4 Gb ram HD 5850 En Phenom x4, 4 gig ram och ett HD 5870 räcker. vad kostar de? Ett grafikkort som är dagligt bra:Grafikkort som klarar nya spel PowerColor Radeon HD5770 1GB - Inet Eller Ett bättre fast kostar mer Vet dock inte om de passar :P Vet ej vad du ska ha för processor. Hur mycket har du att ge ut på datorn? (pengar) xD Om du ska köpa ny då ska du ha: Intel I5 750 4 Gb ram HD 5850 lägger hur mycke som helst Redigerat 21 Juli 2010 av jacken94 Citera
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Skrivet 21 Juli 2010 vad kostar de?Olika från butik till butik eller ska du köpa direkt från fabrik? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.