DAWd Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Hola :D idag köpte jag X7 anti-vibrate musen till datorn. allt funkar strålande men det vibrerar inte när man skjuter på te.x css...Nån som vet hur man gör? har oxå prövat installerat skivan man fick med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Öhm.. Anti <- ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 idk. de stå ju vibrate & massa skit & bild på ett vapen på paketet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) idk. de stå ju vibrate & massa skit & bild på ett vapen på paketetOm det står anti-vibrate kan det betyda att musen är stadig och inte vibrerar om du skulle råka göra det, så att ditt aim stannar kvar där det var. Iallafall, det verkar vara en likadan mus som jag har, och den vibrerar inte ska jag säga. Bra är den dock. [Edit] Anti-vibrate betyder att lasern i musen inte är så känslig i luften, dvs om du skulle dra den ett par centimeter ovanför din musmatta så skulle muspekaren inte röra på sig, som den skulle med en vanlig lasermus. Redigerat 21 Juli 2010 av Critical Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Anti vibrate. Anti vibrerande, bra för folk med tics. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radarion Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Fail Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Om musen är anti-vibrate så ska den inte vibrera, FAIL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.