robban99 Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 hej! jag behöver hjälp. När man möter galagtick bossen (vet inte hur det stavas) så har jag dött tre gånger och jag dör alltid mot gyarados nån som vet någon bra pokemon att döda han med? snälla svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 gyarados är vatten pokemon visst? är inte bra på pokemon men använd blixtpokemon kanske en bra pikatchou rachouy (suger på stavning till pokemons!!!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) gyarados är vad jag vet en water dragon pokemon.grass pokemon gör ingen speciell skada på de om det är det du håller på med.däremot funkar det väldigt bra med electrisitet + du har lagt det i fel ämne Redigerat 21 Juli 2010 av frosglacc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) gyarados är vad jag vet en water dragon pokemon.grass pokemon gör ingen speciell skada på de om det är det du håller på med.däremot funkar det väldigt bra med electrisitet + du har lagt det i fel ämneDen är (faktsist) Water-flying ;) . Redigerat 23 Juli 2010 av Maximate Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Flyttar till rätt forum... Lol, Gyarados är Water/Flying och inget annat. Precis som Charizard inte är Dragon-type. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Ja äntligen nån som kan lite stort grattis till Draghon!! :P Och var fick ni andra water-dragon ifrån hahahahaha jag dog och sry JosJuice för att jag härmas med dog.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Det gör inget att du dör, så länge det inte delas ut en massa tillsägelser och varningar för att man gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Ok :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 gyarados är vatten pokemon visst? är inte bra på pokemon men använd blixtpokemon kanske en bra pikatchou rachouy (suger på stavning till pokemons!!!) Det funkar! Jag har i alla fall prövat! Men en dragon funkar också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 gyarados är vatten pokemon visst? är inte bra på pokemon men använd blixtpokemon kanske en bra pikatchou rachouy (suger på stavning till pokemons!!!) Det funkar! Jag har i alla fall prövat! Men en dragon funkar också! El funkar, inte dragon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Dragon är bara effektiv mot dragon och ingenting annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Som alla redan har sagt, använd någon elektrisk typ. Här är några elektriska typer du kan använda: Luxary Raichu Lanturn Electivire Magnezone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg