Simple Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Låter mer som något webbspel är jag rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) Låter mer som något webbspel är jag rädd. Det är det inte :'p. Men allt handlar inte om ett slott. Man bygger med workers, gör knights och tar båtar och krigar o.s.v Redigerat 21 Juli 2010 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) Rätt så säker på att det är Age of Empires 2. Det där slottet du snackar om börjar man inte med, men man kan bygga det i efterhand. http://guide2games.org/wp-content/uploads/2009/04/ageofkings-3.jpg Redigerat 21 Juli 2010 av HUMPPA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Rätt så säker på att det är Age of Empires 2. Det där slottet du snackar om börjar man inte med, men man kan bygga det i efterhand. http://guide2games.org/wp-content/uploads/2009/04/ageofkings-3.jpg Det är likt, men slottet är inte så dära, utan det är hel fyrkant utan några torn på varje hörn :P. Men jag hade tänkt o testa Age of Empires 2. Men jag tycker den som jag körde var den bästa strategi spelet jag har kört :) Jag saknar verkligen de gamla tiderna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Det var inget lord of the rings då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Det var inget lord of the rings då? Nej haha :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Citaes Deus (II, III)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shandera Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 jag vet inte hur gammalt det är men Runescape kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Empire Earth då? Har aldrig spelat det men tror det är ungefär samma sak som AoE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Stronghold Stronghold 2 är det något av dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Kan "slottet" vara ett MIgdol Stronghold? Age of Mythology alltså. http://guidesmedia.ign.com/guides/15972/images/Egyptian_Migdol_Stronghold.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Warlords: Call to arms? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.