Laserturken Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Nej det är inte massor av väggar o.s.v. Det är bara ett slott och runt så är det farms o sånt så att man kan göra t.ex knights som rider på hästar like Ages of Empires. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Det finns två olika Age of empire II så jag är rätt säker på att det är Age of empire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 PouyaShirin, jag misstänker att du driver med oss. Det är precis som Age of Empires, fast inte Age of Empires. Mm precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Nej det är inte massor av väggar o.s.v. Det är bara ett slott och runt så är det farms o sånt så att man kan göra t.ex knights som rider på hästar like Ages of Empires. Och det skulle vara Age of Empires? Ge dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) Lyssna här ,jag sa att det är lik ages of empires, bara att den har ett stort slott, som tyvärr inte liknar någon av eran slott som ni har postat? Jag har letat och letat, men fortfarande hittar jag inte. Edit: Jag minns inte jag var liten men den hade inte någon cut scene. Inte story mode heller. Minns inte :/ Redigerat 22 Juli 2010 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 http://aom.heavengames.com/gameinfo/buildings/pix/nor-hillfort.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Kan det vara något av Warlordsspelen? T.ex. Warlords II Lyssna här ,jag sa att det är lik ages of empires, bara att den har ett stort slott, som tyvärr inte liknar någon av eran slott som ni har postat? Jag har letat och letat, men fortfarande hittar jag inte. Edit: Jag minns inte jag var liten men den hade inte någon cut scene. Inte story mode heller. Minns inte :/ Men om du inte minns varför ens posta?! Du tillför ju inte tråden annat än OT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Men det är inte likt Warlords. Ja menar... Om ni har spelat Warcraft, så börjar man med att hämta guld och träd, så bygger man farms och barracks och spawnar footmans o.s.v. Det som jag menar är att det är likt. Jag menar inte likt byggnaderna gubbarna och spelet. Men det man gör. Förstör varandra ja det är de vad alla strategi spel är, men jag menar bygga upp basen och sen göra en stor arme och anfalla. Ja, därför jag försöker hitta spelet för att spelet var så roligt? Om jag kunde namnet skulle jag söka upp det direkt. Så därför frågar jag om någon vet, eller har spelat, varför skulle jag annars posta här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 så börjar man med att hämta guld och träd, så bygger man farms och barracks och spawnar footmans o.s.v. Men det man gör. Förstör varandra ja det är de vad alla strategi spel är, men jag menar bygga upp basen och sen göra en stor arme och anfalla. Men det där är ju för fan Age of Empires ditt havreflarn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Något på denna lista, måhända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Det finns andra spel som är sånna än Ages of Empire? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Det finns andra spel som är sånna än Ages of Empire? Det är en genre vi brukar kalla RTS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.