Laserturken Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Det finns andra spel som är sånna än Ages of Empire? Det är en genre vi brukar kalla RTS. I know, men jag menar på medeltiden ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Guild 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 hm det finns miljoner sådana spel. men är det något av dessa? Warcraft 2 Age of empire 1:rom expension? Annars testa Rise of nations, lite nyare där du kan skifta mellan medeltid,nutid och framtid. Mycket bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 25 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Redan gett upp, Warcraft är det inte i närheten eftersom man möter inte orcs. Gav upp eftersom fanns för många, men tack för att ni hjälpte ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Du kunde ju försöka illustrera hur slottet ser ut i paint eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Cossacks kanske? Eller Knights and Merchants ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Kan det vara Age of Empires? Min brorsa kör det och jag vet att det är gammalt =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ISCROL Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Det kan va age of mythology Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Vet inte när det gjordes, men gissar på något av Heroes of Might and Magic spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 kan vara homm 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.