Gäst Dreamhacker Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) Tjenare. har tänkt köpa ett nytt chassi. Hittar inget bra (Snyggt och bra cooler) Skulle ni kunna hjälpa mig hitta det? Krav: Ska kosta under 1000-Kr. Ska vara snyggt och det ska vara en cooler. Eller vi kan säga ett bra chassi :lol: Chassiset, ska vara hittat på www.inet.se Och det ska vara ATX Kan ni hitta nå bra handskar också? så det inte säkert "Zipp" Redigerat 22 Juli 2010 av Dreamhacker Citera
prophet Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Skrivet 22 Juli 2010 Handskar? http://www.inet.se/artikel/6901295/cooler-...cout-gamingcase Citera
Gäst pong218 Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Skrivet 22 Juli 2010 http://www.inet.se/artikel/6900654/fractal...define-r2-svart Kan både agera som cooler och för att vara tyst. Citera
Gäst Dreamhacker Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) aa tack. och sen behöver jag något som gör så det inte låter "zipp" som sagt :P Asså så inte datorn går sönder Redigerat 22 Juli 2010 av Dreamhacker Citera
Arako Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Skrivet 22 Juli 2010 http://www.inet.se/artikel/8501008/esd-handledsband Citera
Gäst Dreamhacker Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) Om typ åskan slår ner. Efter jag har bytit chassi. Och datorn går sönder. Gäller försäkringen då.?? Redigerat 22 Juli 2010 av Dreamhacker Citera
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Skrivet 22 Juli 2010 Du menar alltså att du ska ha en handske mellan kabeln och eluttaget för att förhindra att "åskan slår ned och förstör datorn"? Citera
Gäst Dreamhacker Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Skrivet 22 Juli 2010 Du menar alltså att du ska ha en handske mellan kabeln och eluttaget för att förhindra att "åskan slår ned och förstör datorn"? Nej. Asså, när jag har bytit chassi. Och om nu åskan skulle slå ner och förstöra datorn. Gäller försäkringen då som jag har köpt till datorn? Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Skrivet 22 Juli 2010 Du menar alltså att du ska ha en handske mellan kabeln och eluttaget för att förhindra att "åskan slår ned och förstör datorn"? Nej. Asså, när jag har bytit chassi. Och om nu åskan skulle slå ner och förstöra datorn. Gäller försäkringen då som jag har köpt till datorn? Chassit blir inte skadat? Citera
Gäst Dreamhacker Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Skrivet 22 Juli 2010 Du menar alltså att du ska ha en handske mellan kabeln och eluttaget för att förhindra att "åskan slår ned och förstör datorn"? Nej. Asså, när jag har bytit chassi. Och om nu åskan skulle slå ner och förstöra datorn. Gäller försäkringen då som jag har köpt till datorn? Chassit blir inte skadat? DAM YOU!. Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Skrivet 22 Juli 2010 Du menar alltså att du ska ha en handske mellan kabeln och eluttaget för att förhindra att "åskan slår ned och förstör datorn"? Nej. Asså, när jag har bytit chassi. Och om nu åskan skulle slå ner och förstöra datorn. Gäller försäkringen då som jag har köpt till datorn? Chassit blir inte skadat? DAM YOU!. Hycklare Citera
Gäst Dreamhacker Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Skrivet 22 Juli 2010 Du menar alltså att du ska ha en handske mellan kabeln och eluttaget för att förhindra att "åskan slår ned och förstör datorn"? Nej. Asså, när jag har bytit chassi. Och om nu åskan skulle slå ner och förstöra datorn. Gäller försäkringen då som jag har köpt till datorn? Chassit blir inte skadat? DAM YOU!. Hycklare VA?. <_< Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.