nån turtles film
Om Man Laddar Upp Filmer
↗ till inläggetDet kanske blir lättare att förstå om vi säger så här; alla filmer som är gjorde av företag är copyrightskyddade.nån turtles film
men youtube är ju till för sånt i så fall måste hela den sidan vara olaglig
↗ till inläggetNej, det är till för korta filmklipp, tex sånna som man har gjort själv. Företag, tex film/spel-företag kan lu ladda upp trailers på spel. Och du kan tex ladda upp när du spelar.men youtube är ju till för sånt i så fall måste hela den sidan vara olaglig
↗ till inläggetmen youtube är ju till för sånt i så fall måste hela den sidan vara olaglig
Youtube är till för att ladda upp egna filmer, inte filmer som andra har gjort.
edit: ReMemberMe va före : p
men jag har sett massor av filmer som andra har laddat ner från nåt t.e.x denna http://www.youtube.com/watch?v=a4H3XH5yp6A
Ingen har väl orkat flagga den videon mot upphovsrättsskyddsbrytning?
det är bara en av dom hundra tussen jag sett
↗ till inläggetJaja, ladda upp den om du vill då, men du får väll räkna med att mest troligt bli bannad då. ;)det är bara en av dom hundra tussen jag sett
EDIT: Du får gärna länka till de 99999 andra filmerna. :)
det är inte det jag snackar om jag undrar hur så många kan ladda upp så utan att bli bannad och jag ska länka till resten är det mot reglerna att lägga in fler länkar i ett inlägg för det blir så jobbigt att göra 99999 inlägg
↗ till inläggetmen youtube är ju till för sånt i så fall måste hela den sidan vara olaglig
↗ till inläggetAtt vara så efterbliven som du är måste vara olagligt.men jag har sett massor av filmer som andra har laddat ner från nåt t.e.x denna http://www.youtube.com/watch?v=a4H3XH5yp6A
vadå efterbliven jag länkade till en film
Fable1 är du säker på att du är 14 år?
Men ja
Trollar så hårt asså.
Youtube är en websida för video klipp som man själv har gjort. Företag som gör spel och så kan lägga upp trailer och klipp i från spelet eftersom dom ÄGER själva företaget som har gjort det spelet eller filmen vilket betyder att upphovsrätt lagen inte gäller för deras egna saker.
Förstår du nu?
men jag har sett filmer där bara vanliga folk har lagt upp jag tror inte det var ett företag som har lagt upp den turtles filmen
men jag är 14 är det nån som vet hur jag ska bevisa det
↗ till inläggetDet är bara det att du är en exakt kopia av ett "troll".men jag är 14 är det nån som vet hur jag ska bevisa det
Vill du snacka mer om det så kan du skicka pm, jag vill inte ha varning för off topic!