💬
Logga in
Fuska.se

Om Man Laddar Upp Filmer

51 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #41

kan nån förklara för mig vad ett troll är ok jag vet vad ett är men inte vad som menas när man säger det här på fuska

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

kan nån förklara för mig vad ett troll är ok jag vet vad ett är men inte vad som menas när man säger det här på fuska

Ett troll är någon som "gör till sig". Vissa lossas att inte kunna skriva/att vara dum i huvudet, och vissa försöker "lura" andra användare. Lite svårt att förklara. :P

Det som jag menade var att många tror att du är ett troll, eftersom att du liknar ett, även om du inte är det. Jag kan nog intyga att du är 14 år, eftersom att jag har sett en bild på dig och du verkar vara en kille i min klass, även om du inte vill erkänna det.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #43

jag går på en zär skola så jag är inte en kille i din klass så jag liknar ett troll utseendet säger allt är det det som alla försöker säga eller så vad ska jag göra dela ut fuskamynt till alla som tror mig så kanske fler tror på mig eller

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

jag går på en zär skola så jag är inte en kille i din klass så jag liknar ett troll utseendet säger allt är det det som alla försöker säga eller så vad ska jag göra dela ut fuskamynt till alla som tror mig så kanske fler tror på mig eller

Alltså, inte att du liknar ett troll i utseendet.
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #45

vad menar du då

↗ till inlägget

Ge mig fuskamynt så kommer jag tro på dig! :D

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

vad menar du då

Jag tror faktiskt att du är 14, eftersom att jag har sett en bild på dig.
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #48
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ge mig fuskamynt så kommer jag tro på dig! :D

en som tycker det är en bra ide får se vad andra tycker själv tycker jag att det börjar bli tid att återvända till ämnet

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag tror på att du är 14, men du kanske ändå är ett troll?

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #50

men jag är inget troll jag skapar bara trådar när jag behöver hjälp med nåt som vem som helst

Senast ändrad:

24 Jul 2010

Skapa din egna version av filmen istället för då gör du inget olaglit. Sedan kan du ladda upp "din" egengjorda version av filmen på youtube.

↗ till inlägget

Skapa din egna version av filmen istället för då gör du inget olaglit. Sedan kan du ladda upp "din" egengjorda version av filmen på youtube.

Att göra "egna versioner" av filmer är olagligt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in