kan nån förklara för mig vad ett troll är ok jag vet vad ett är men inte vad som menas när man säger det här på fuska
Om Man Laddar Upp Filmer
↗ till inläggetEtt troll är någon som "gör till sig". Vissa lossas att inte kunna skriva/att vara dum i huvudet, och vissa försöker "lura" andra användare. Lite svårt att förklara. :Pkan nån förklara för mig vad ett troll är ok jag vet vad ett är men inte vad som menas när man säger det här på fuska
Det som jag menade var att många tror att du är ett troll, eftersom att du liknar ett, även om du inte är det. Jag kan nog intyga att du är 14 år, eftersom att jag har sett en bild på dig och du verkar vara en kille i min klass, även om du inte vill erkänna det.
jag går på en zär skola så jag är inte en kille i din klass så jag liknar ett troll utseendet säger allt är det det som alla försöker säga eller så vad ska jag göra dela ut fuskamynt till alla som tror mig så kanske fler tror på mig eller
↗ till inläggetAlltså, inte att du liknar ett troll i utseendet.jag går på en zär skola så jag är inte en kille i din klass så jag liknar ett troll utseendet säger allt är det det som alla försöker säga eller så vad ska jag göra dela ut fuskamynt till alla som tror mig så kanske fler tror på mig eller
vad menar du då
↗ till inläggetGe mig fuskamynt så kommer jag tro på dig! :Djag går på en zär skola så jag är inte en kille i din klass så jag liknar ett troll utseendet säger allt är det det som alla försöker säga eller så vad ska jag göra dela ut fuskamynt till alla som tror mig så kanske fler tror på mig eller
↗ till inläggetJag tror faktiskt att du är 14, eftersom att jag har sett en bild på dig.vad menar du då
↗ till inläggeten som tycker det är en bra ide får se vad andra tycker själv tycker jag att det börjar bli tid att återvända till ämnet↗ till inläggetGe mig fuskamynt så kommer jag tro på dig! :Djag går på en zär skola så jag är inte en kille i din klass så jag liknar ett troll utseendet säger allt är det det som alla försöker säga eller så vad ska jag göra dela ut fuskamynt till alla som tror mig så kanske fler tror på mig eller
Jag tror på att du är 14, men du kanske ändå är ett troll?
men jag är inget troll jag skapar bara trådar när jag behöver hjälp med nåt som vem som helst
Skapa din egna version av filmen istället för då gör du inget olaglit. Sedan kan du ladda upp "din" egengjorda version av filmen på youtube.
↗ till inläggetAtt göra "egna versioner" av filmer är olagligt.Skapa din egna version av filmen istället för då gör du inget olaglit. Sedan kan du ladda upp "din" egengjorda version av filmen på youtube.