Proccito Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) Tjenare allihopa Jag har ett litet problem med att få ljud i mina hörlurar Jag hör bara lite ljud som knappt hörs om jag inte lyssnar riktigt noga och stänger av allt ljud runt omkring mig Hur ska jag få ljudet att bli högre så att jag kan höra, och samtidigt höra ljudet runt mig (Jag har ett par Steelseries- hörlurar om det hjälper) Lås tråden för det löste sig Redigerat 26 Juli 2010 av Majvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 (redigerat) Testa att höja volymen på dom? eller gå inm på ps3n leta upp dom och höj eller bara höj volymen på datan.? Annars om inget funkar lämna in dom på garantin (om det finns) är det ps3 hörlurar eller data hörlurar? Aj fan det låg i ps3 EDIT Redigerat 23 Juli 2010 av LorT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Testa att höja volymen på dom? eller gå inm på ps3n leta upp dom och höj eller bara höj volymen på datan.? Annars om inget funkar lämna in dom på garantin (om det finns) är det ps3 hörlurar eller data hörlurar? Aj fan det låg i ps3 EDIT jag har högsta volym och jag hittar ingenstans där jag kunde höja dom (sökte på ljudinställningar och kollade men hittade inget) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Höj ljudet på tvn. Höj ljudet på ps3t - tillbehörsinställningar - inställningar för ljudenhet. Hög ljudet på lurarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Höjer jag ljudet på TVn så höjs ljudet i rummet (hörlurar tar inte upp ljudet som det är i datorn) tråden kan låsas, det löste sig av någon konstig anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 fick ett par hörlurar som funkade fint till PCn men inte alls till PS3an och liknande samma problem som du har. testa att göra som de andra säger och höj ljudet eller köp dig ett nytt par som är gjorda för konsoller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 fick ett par hörlurar som funkade fint till PCn men inte alls till PS3an och liknande samma problem som du har. testa att göra som de andra säger och höj ljudet eller köp dig ett nytt par som är gjorda för konsoller. jag tror den här gjort för datorn och konsollernför den har börjat funka nu plus att jag är inte dum som inte testar att höja datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.