Poesi Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Ja jag tror att alla vet att jag svarade rätt, så jag fortsätter. [namn1] har blivit utvald av gudinnan [namn2] att finna och leda de människor som ska rädda världen. En uppgift som inte visar sig vara helt enkel. En annan uppgift som han har betydligt större fallenhet är att lära [namn2] att ljuga, luras och stjäla. I gengäld lär hon honom vad sanning, rättvisa och moral innebär. allt detta kommer nämligen att behövas om [namn1] och [namn2] ska kunna vinna över den onde guden [namn3]. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Knivens sång av david eddings Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Känner att jag borde kunna bumpa den här Det skymde och [namn 1] hade inte kommit ännu. [namn 2]´s hjärta slog snabbare, som det alltid gjorde när dagen lämnade honom ensam med mörkret. Förbannade ostskalle! Var höll han hus? I träden tystnade fåglarna som om de kvävts av natten som närmade sig och de närliggande bergen färgades svarta som om den nedgående solen hade bränt dem. Snart skulle hela världen bli så kolsvart, även gräset under [namn 2]`s nakna fötter, och andarna skulle börja viska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Påminner mig om Slottet Det Vita, men jag kanske har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Det är tyvärr fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 Känner att jag borde kunna bumpa den här Det skymde och [namn 1] hade inte kommit ännu. [namn 2]´s hjärta slog snabbare, som det alltid gjorde när dagen lämnade honom ensam med mörkret. Förbannade ostskalle! Var höll han hus? I träden tystnade fåglarna som om de kvävts av natten som närmade sig och de närliggande bergen färgades svarta som om den nedgående solen hade bränt dem. Snart skulle hela världen bli så kolsvart, även gräset under [namn 2]`s nakna fötter, och andarna skulle börja viskaKan det vara det Sjunde inseglet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 Kan det vara det Sjunde inseglet?Nej Ni kan få en ledtråd: namn 2 riktiga namn är Farid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 (redigerat) Nej Ni kan få en ledtråd: namn 2 riktiga namn är FaridBläckmagi? Eller Bläckhjärta Eller är det Kärlekens Mörka sida Redigerat 11 Februari 2011 av 360Xbox2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 Bläckmagi? Eller Bläckhjärta Eller är det Kärlekens Mörka sidaBestäm dig för en av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 Bestäm dig för en av domDå tar vi Kärlekens Mörka sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Då tar vi Kärlekens Mörka sidaDet är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Då säger jag Bläckhjärta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.