Gäst pong218 Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Hej , har precis köprt fractal design R2 chassi och installerat datorn i den. Men front USB portarna funkar ju inte! Har sökt runt men finner bara att folk fått med någon kabel då de köpt lådan... Men jag då hur satan får jag detta fixat? Ignorera tråden, ,det var bara kabeln till front panelen som lossnade - Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Hej , har precis köprt fractal design R2 chassi och installerat datorn i den. Men front USB portarna funkar ju inte! Har sökt runt men finner bara att folk fått med någon kabel då de köpt lådan... Men jag då hur satan får jag detta fixat? Ignorera tråden, ,det var bara kabeln till front panelen som lossnade - ehm... Du har aldrig uppdaterat tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Hej , har precis köprt fractal design R2 chassi och installerat datorn i den. Men front USB portarna funkar ju inte! Har sökt runt men finner bara att folk fått med någon kabel då de köpt lådan... Men jag då hur satan får jag detta fixat? Ignorera tråden, ,det var bara kabeln till front panelen som lossnade - ehm... Du har aldrig uppdaterat tråden Enkelt, han löste problemet samtidigt som han skrev ämnet :) Iaf, då låser vi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg