Gäst Dreamhacker Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 (redigerat) Tjenare. undrar vad för nåt man kan göra hemma för att tjäna pengar ?. Några tips? :) Redigerat 25 Juli 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Diska, städa rummet, diska, bädda sängen, har jag sagt diska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Inte köpa saker. Bästa sättet att tjäna pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Man måste ju få in pengar också. Annars ligger man bara på noll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Diska, städa rummet, diska, bädda sängen, har jag sagt diska? Jo du sa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 det finns 1000 saker minst... klippa gräset ränsa rabbater, starta loppis,diska,skura,dammsuga,hämta posten (om ni bor i hus),gå ut med husdjur (om ni har) osv osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Inte köpa saker. Bästa sättet att tjäna pengar.Jag har testat det under en längre tid men jag får ju ändå inget för det? >:( Slutade med att jag fick ta ett sommarjobb.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Inte mycket att tjäna pengar på i huset. Om du är riktigt desperat och dina polare är att lita på, så kan du göra galna grejer för pengar :) Men gå runt hos dina grannar, fråga om dem behöver hjälp med något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Tvätta bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Sälj dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Inte köpa saker. Bästa sättet att tjäna pengar.Jag har testat det under en längre tid men jag får ju ändå inget för det? >:( Slutade med att jag fick ta ett sommarjobb.. <_< Hur menar du? Jag har kört med den tekniken i 2 år och jag har hur mycket pengar som helst nu, kan köpa vad jag vill inom rimliga summor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 (redigerat) det finns 1000 saker minst... klippa gräset ränsa rabbater, starta loppis,diska,skura,dammsuga,hämta posten (om ni bor i hus),gå ut med husdjur (om ni har) osv osv Jag tror ingen betalar någon för att hämta posten åt personen.... Edit: Ifall det inte är minst 3km Redigerat 25 Juli 2010 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.