Paper Mario Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Vilken startpokemon bör man börja med!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Chikorita. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Menar du vilka man får välja mellan? Chikorita, Cyndaquil och Totodile isåfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Vilken startpokemon bör man börja med!? Alltså undrar han vilken som är bäst. As far as I can förstå iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Okej. Startern gör inte så stor skillnad egentligen. Man får ihop ett jämnt team efter en stund vilken man än väljer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Mm. Fast eftersom det bara finns bug pokémon i början och första gymet är flying så är det bra att ta någon som klarar av peck och gust. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Ja, eller så tränar man den bara tillräckligt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Mm men det är jobbigt. Om man tänker att man ska klara början så bra som möjligt så skulle jag säga Cyndaquil eftersom den kan bränna alla bug pokémon och inte är så pjåkig i första gymet heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Jag brukar välja en pokémon vars typ är svår att fånga senare i spelet. T.ex. om det inte är lätt att fånga eld-typer seanre i spelet, välj Cyndaquil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 man ska välja totodile och lära den bite och ice fang (elr vilken is-attack den nu lär sig) ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Jag brukar välja en eld pokemon. (Det brukar jag göra på alla pokemon spel) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg