↗ till inläggetMen de går väl inte från Malmö?↗ till inläggetDreamhack tåget?Funderar på att gå med några polare, men de verkar inte finnas nån transport till jönköping :(
Dreamhack Winter 2010
↗ till inläggetMen de går väl inte från Malmö?↗ till inläggetFunderar på att gå med några polare, men de verkar inte finnas nån transport till jönköping :(
Dreamhack tåget?
Jodå.
Från alla stora städer går det ifrån.
Om jag ska ditt så kommer jag också ta Dreamhack tåget från Malmö :)
↗ till inlägget↗ till inläggetFunderar på att gå med några polare, men de verkar inte finnas nån transport till jönköping :(
Dreamhack tåget?
Men de går väl inte från Malmö?
Jodå.
Funderar också på att ta det, men vet inte..
jag åker med mamma och pappa :) B) ofc.
↗ till inläggetAh fan, nice att sitta med päronen på dreamhack.jag åker med mamma och pappa :) B) ofc.
Klockan 12, Gå nu och lägg dig!
=DD
↗ till inlägget↗ till inläggetAh fan, nice att sitta med päronen på dreamhack.jag åker med mamma och pappa :) B) ofc.
=DD
Dom ska inte med på dh. dom kör dit mig bara <_<
Själv bor man ju i Jönköping, så ganska chill för mig :D
↗ till inlägget↗ till inläggetFunderar på att gå med några polare, men de verkar inte finnas nån transport till jönköping :(
Dreamhack tåget?
Men de går väl inte från Malmö?
Jodå.
Då åker vi nog i samma ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetjag åker med mamma och pappa :) B) ofc.
Ah fan, nice att sitta med päronen på dreamhack.
=DD
Tur för dig.
Mina föräldrar hade aldrig kört mig 3 timmar bara för att lämna av mig, sedan åka tillbaks som tar 3 timmar.
Windnoob: Ah :)
↗ till inlägget↗ till inläggetjag åker med mamma och pappa :) B) ofc.
Ah fan, nice att sitta med päronen på dreamhack.
=DD
Tur för dig.
Mina föräldrar hade aldrig kört mig 3 timmar bara för att lämna av mig, sedan åka tillbaks som tar 3 timmar.
Windnoob: Ah :)
Dom ska väl antingen sitta på hotellet och dricka sprit hela tiden eller gå runt lite i jönköping :P
Dom ska väl antingen sitta på hotellet och dricka sprit hela tiden eller gå runt lite i jönköping :P
Helt klart :) Eller så drar dom med sig husvagnen.
Nja ganska onödigt då Scandic ligger jämte :)
↗ till inlägget900 kr /dygn = scandicNja ganska onödigt då Scandic ligger jämte :)
300 kr /dygn = camping
Hmm, var går DH tåget?
↗ till inläggetHmm, var går DH tåget?
Jönköping station. Vad trodde du?
↗ till inläggetCamping är dock mycket flåtigare imo.↗ till inlägget900 kr /dygn = scandicNja ganska onödigt då Scandic ligger jämte :)
300 kr /dygn = camping
900kr dygnet är väl inte så värst mycket? Inte vet jag.
Annars finns det ju hotel/vandrarhem överallt.
↗ till inläggetVerkar sitta många svettiga, hesa, tjocka 13 åringar där. ^_^Aldrig, för ofräscht för mig.
sååå Nej Tack.
↗ till inläggetPrecis det jag menar.. s;↗ till inläggetVerkar sitta många svettiga, hesa, tjocka 13 åringar där. ^_^Aldrig, för ofräscht för mig.
sååå Nej Tack.