litetill Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Hej! Jag behöver hjälp med en sak. Jag har laddat ner knothole island, fast killen i hamnen finns inte där! Snälla hjälp :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Googlade lite, reinstall'a spelet... Har du laddat ner premium eller free? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
litetill Skrivet 28 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Googlade lite, reinstall'a spelet... Har du laddat ner premium eller free?jag har free Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 han borde stå där men med free så kommer du inte kunna åka till knothole island. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Testa att avinstallera sen installerar du om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.