WishCookie Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Hej alla, jag undrar om någon spelar Cabal? Om ni inte vet vad det är såkan jag berätta lite om spelet. Btw, spelet är i 3D med riktigt snygg grafik och ljudeffekter. Här är sex klasser i Cabal Online. När ett karaktär skapas, måste spelaren välja vilken klass. De sex klasser är Warrior, blader, Wizard, Force blader, Force Shielder och Force Archer. Olika karaktär klasser ger olika strategier, spells/krafter. skicklighet, och även startplatser. Genom utjämning, spelaren kommer få poäng som de kan tillämpas i tre olika attribut som kommer att forma sin karaktär, vilket är Styrka eller STR, intelligens, eller INT och fingerfärdighet, eller DEX. Dessa attribut påverka flera egenskaper som faktiskt kommer att avgöra styrkor och svagheter i karaktären. Dessa attribut är Attack, den fysiska styrkan i Svärd kompetens, Magi, den magiska styrkan i Magi färdigheter, försvar, motstånd mot fienden, attacker, Hit, eller Attack Rate, exakt all spelarens angrepp och försvar Rate. Följande tabeller visar hur mycket sub-attribut som gjorts med varje punkt tillämpas på en specifik attribut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Vilken version spelar du, Europa's eller US? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Min kompis testa det och sa att det sög för ungefär 1 år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Spelade detta innan, tyckte det var tråkigt. (2-3 år sedan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Är det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Japp. (Iaf när jag testade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Coolt kanske ska skaffa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Coolt, kanske ska skaffa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WesleyFG Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 OJ sorry var afk, jag Spelar på europas version :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 (redigerat) OJ sorry var afk, jag Spelar på europas version :DWtf ? Vadå finns det en NA* version också ? *(North America) Redigerat 5 Augusti 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 5 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 OJ sorry var afk, jag Spelar på europas version :DWtf ? Vadå finns det en NA* version också ? *(North America) Amerika/USA gäller hela den världsdelen, men du kan bara spela där om du bor just där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 OJ sorry var afk, jag Spelar på europas version :D Wtf ? Vadå finns det en NA* version också ? *(North America) Amerika/USA gäller hela den världsdelen, men du kan bara spela där om du bor just där. Fel. Däremot blir det antagligen mera lagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.