WishCookie Skrivet 5 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 OJ sorry var afk, jag Spelar på europas version :D Wtf ? Vadå finns det en NA* version också ? *(North America) Amerika/USA gäller hela den världsdelen, men du kan bara spela där om du bor just där. Fel. Däremot blir det antagligen mera lagg. Nej inte fel, sist jag reggade, så sa dom att bara man laddar ner EU om man bor i EU samma sak med Amerika Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 OJ sorry var afk, jag Spelar på europas version :D Wtf ? Vadå finns det en NA* version också ? *(North America) Amerika/USA gäller hela den världsdelen, men du kan bara spela där om du bor just där. Fel. Däremot blir det antagligen mera lagg. Nej inte fel, sist jag reggade, så sa dom att bara man laddar ner EU om man bor i EU samma sak med Amerika Det är ju bara en rekommendering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 6 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 OJ sorry var afk, jag Spelar på europas version :D Wtf ? Vadå finns det en NA* version också ? *(North America) Amerika/USA gäller hela den världsdelen, men du kan bara spela där om du bor just där. Fel. Däremot blir det antagligen mera lagg. Nej inte fel, sist jag reggade, så sa dom att bara man laddar ner EU om man bor i EU samma sak med Amerika Det är ju bara en rekommendering. Förut skrev dom att man blev bannad om man laddade ner den motsatta o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.