grillareka Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Jo, jag har spelat spelet i några få dagar och ni vill jag ha hjälp med ett uppdrag i egypten som heter "Förberedelse av mutan". Om någon vet vad som menas med att jag ska "utforska sanden runt stan" så svara gärna på detta, behöver hjälpen! Tack På Förhand grillareka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Fel forum för den frågan ---- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 http://www.fuska.se/forum/Behoever_Hjaelp_...en-t147237.html räcker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zezzan Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 Hej, jag kan ske har lösningen på ditt problem om du inte redan har löst det. Gå och kolla på fusk om The Sims 3 Destinsions Världen, här på www.fuska.se. Där har jag nyss gjort några fusk som kanske löser ditt probvlem...gå ner på sidan av fusket där det typ står: klara äventyr super-enkelt! Där tror jag du hittar något annars är det bara och andvända buydebug-koden om man behöver något speciellt! MVH/ZEZZAN :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emilia0104 Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Gör som det står: Utforska! ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sims3Expert Skrivet 11 April 2012 Rapport Dela Skrivet 11 April 2012 Jag vet faktiskt vad det är tror jag. Du måste hitta en sorts typ av "klump" med skrot. Dom finns nästan överallt. Mest på allmäna platser. Man kan klicka på dom och då kan man få interaktionen "Gräv ut". Hoppas det var till hjälp! //Sims3Expert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg