ROMARIO Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 vet nån hur man får mew i emerald alla detaljer tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 (redigerat) Du köper en Action Replay, hittar en kod på Internet för hur du kan få mew med en Action Replay, lägger in koden i spelet och sen har du en Mew. Annars finns det inga sätt att få Mew på Emerald. Redigerat 28 Juli 2010 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elemental Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Har verkligen för mig att man kunde fånga Mew i spelet.... Är du verkligen säker Draghon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Har verkligen för mig att man kunde fånga Mew i spelet.... Är du verkligen säker Draghon?Han har helt rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Har verkligen för mig att man kunde fånga Mew i spelet.... Är du verkligen säker Draghon?Han har helt rätt. Vem "han"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elemental Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Hon, menar han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Jag glömde ;___; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg