MaryJane Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Hej, idag när jag vaknade så kollade jag på min mobil. Så märker jag att nästan hela nedre delen av skärmen på mobilen är svart och några färgade streck som går uppåt. Vad kan det bero på? Innan jag gick och la mig var det inte något fel på skärmen. Den har krånglat lite men inte gått sönder :S Man kan se lite, som om det vore en skugga som täckte skiten. Någon som vet vad det kan bero på? är lite nyfiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Sprängd skärm kan det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 28 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Sprängd skärm kan det vara.Vilket betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Umm, att du kan ha tappat mobilen i marken och skärmen har sprängts. Om det är LCD skärm kan vätskan ha runnit ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fiddle Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Umm, att du kan ha tappat mobilen i marken och skärmen har sprängts. Om det är LCD skärm kan vätskan ha runnit ut.Inte så svårt att få in lite vätska tillbaka, ryck lite i den bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 28 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 jag har tappat den några gånger. Fast då har den inte visat något på skärmen :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Då är det ju ganska obvious, din skärm har tagit skada. Jag var tvungen att köpa ny mobil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 28 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Då är det ju ganska obvious, din skärm har tagit skada. Jag var tvungen att köpa ny mobil..Men den var ju helt fel fri när jag gick till sängs :lol: Får la köpa en ny då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Kolla i närmaste abbonentsbutik (vafan det nu heter) och kolla vad dem säger. Det är ju trots alls ingen säker diagnos, släng in en bild ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 (redigerat) det kan vara "Backlighten" på din mobil som är trasig... Ring support där du köpte mobilen... <_< Redigerat 28 Juli 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 28 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Mobilen är inte köpt vilket betyder att jag inte har garanti eller nåt. Kamera Paint Typ på ett ungefär hur det ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Ja, skärmen är förstörd/sprängd. Men gå till en abbonentsbutik ändå, för säkerhetsskull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.