Hoppa till innehåll

Battlefield 2 Problem!


Gäst Jesus
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Jesus

snälla hjälp jag har googlat jätte mycket jag tänkte sätta liv i min gamla windows 98 burk och installera battle field 2 men det funkar inte utan skärmen blir bara svart och cd läsaren går jätte fort och sen får jag en blue screen har googlat jätte mycket snälla hjälp migg ps tycker ni att battle field 2 är bra?? diskutera gärna det och vad det kan vara för problem ds

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesus

Den kanske ligger under datorn? Jag minns att min gjorde det för länge sen.

TACK!!!!!!!!!!! jag hittad e den under datorn jag minns nu att jag limmade fast den med karlssons klister våren -99 för att lätt kunna hitta den men nu är problemet att den binära omprogrammeringsinfoirmationen har lim på sig så att den rä cp typ som en vit som är svartt vet nån vad jag ska göra för att få den normalt så jag kan programmera om? kanske lite ot sorry men ja måste ju programmera om för att få det att funka sorry
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesus

fråga din pappa han vet nog :cool:

nej han vet inte han kan inget om sånt!!! han är ica handlare hur tänkte du nu <_< <_< <_<

 

 

edit: dess utom hittade jag den du kanske ska LÄSA tråden :angry:

Redigerat av Jesus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fråga din pappa han vet nog :cool:

nej han vet inte han kan inget om sånt!!! han är ica handlare hur tänkte du nu <_< <_< <_<

 

ok men han kanske vet sådant ändå jag menar han kanske har hand om programmen när jman på ica väljer frukt å så så å väger man de o så du vet den datorn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesus

fråga din pappa han vet nog :cool:

nej han vet inte han kan inget om sånt!!! han är ica handlare hur tänkte du nu <_< <_< <_<

ok men han kanske vet sådant ändå jag menar han kanske har hand om programmen när jman på ica väljer frukt å så så å väger man de o så du vet den datorn

 

OK ja fatta vad u mena nu :student:

 

tycker du borde köpa en ny diskett. det finns tyvärr inget annat att göra.
hör du vad vill du varför ska jg köpa n

y diskett vart kan jag köpa en jag ringde till kjell och kompany där min farbror är kjell och kompany handlare och han sa att de bara har vista och windows 7 som min dator inte klarar !!!!!!! snälla säg så jag kan programmera om datorn

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...