Harold Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 (redigerat) har du en dvd-spelare? :cool: Redigerat 29 Juli 2010 av Corndog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 du måste köpa en ny dator finns inget annat sätt. sorry. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 håller med humppa kan vara så min kompis gertrud de hände så för henne e ledsen ::( men bra sen när du kan spela battlefield är ett bra spel!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 har du en dvd-spelare? :cool: ja jag har en dvd spelare från philips den kan till och emd spela in program från discovery ja köpte den på kjell och kompany du måste köpa en ny dator finns inget annat sätt. sorry. :(jo snälla säg ett annat sett det måste finnas ett för jag ringde min farbror o han sa att de inte har datorer med windows 98 heller snälla säg jag kan inte ha råd med windows 7 det är säkert jätte dyrt huir mcyekt kostar det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 du måste köpa en ny dator finns inget annat sätt. sorry. :(jo snälla säg ett annat sett det måste finnas ett för jag ringde min farbror o han sa att de inte har datorer med windows 98 heller snälla säg jag kan inte ha råd med windows 7 det är säkert jätte dyrt huir mcyekt kostar det??? tror de kostar typ bara 4 tusen men om du har tur kan du hitta för bara 3700 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 du måste köpa en ny dator finns inget annat sätt. sorry. :( jo snälla säg ett annat sett det måste finnas ett för jag ringde min farbror o han sa att de inte har datorer med windows 98 heller snälla säg jag kan inte ha råd med windows 7 det är säkert jätte dyrt huir mcyekt kostar det??? tror de kostar typ bara 4 tusen men om du har tur kan du hitta för bara 3700 Ok TaCk Så MyCkEt JaG sKa FrOgA mIn PaPpA sEn oM jAg FåR kÖpA hAn äR iCa HaNdLaRe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 ok najs hur gick det? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Vilket ICA handlar din pappa på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg