Gäst Dreamhacker Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 (redigerat) tjena. Köpt min dator för ca 4 månader sedan. Och nu är den SKIT seg!. har funderat på att sälja den. Men jag har ju försäkring och garanti på den?. Får dom som köper den med garantin och försäkringen då?. någon som vet?... :huh: OBS!. Inga dumma kommentarer om "varför ska du sälja den?. Ingen kommer vilja köpa den för den är så seg". Det blir dirr anmält :) Redigerat 29 Juli 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 tjena. Köpt min dator för ca 4 månader sedan. Och nu är den SKIT seg!. har funderat på att sälja den. Men jag har ju försäkring och garanti på den?. Får dom som köper den med garantin och försäkringen då?. någon som vet?... :huh: OBS!. Inga dumma kommentarer om "varför ska du sälja den?. Ingen kommer vilja köpa den för den är så seg". Det blir dirr anmält :) Du köpte en dator för 4 månader sen och ska sälja den för att den är seg?Formatera, så ska du se att den rullar på fint sen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 (redigerat) tjena. Köpt min dator för ca 4 månader sedan. Och nu är den SKIT seg!. har funderat på att sälja den. Men jag har ju försäkring och garanti på den?. Får dom som köper den med garantin och försäkringen då?. någon som vet?... :huh: OBS!. Inga dumma kommentarer om "varför ska du sälja den?. Ingen kommer vilja köpa den för den är så seg". Det blir dirr anmält :) Du köpte en dator för 4 månader sen och ska sälja den för att den är seg?Formatera, så ska du se att den rullar på fint sen =) 900gb kvar på hdden -.- Redigerat 29 Juli 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 tjena. Köpt min dator för ca 4 månader sedan. Och nu är den SKIT seg!. har funderat på att sälja den. Men jag har ju försäkring och garanti på den?. Får dom som köper den med garantin och försäkringen då?. någon som vet?... :huh: OBS!. Inga dumma kommentarer om "varför ska du sälja den?. Ingen kommer vilja köpa den för den är så seg". Det blir dirr anmält :) Du köpte en dator för 4 månader sen och ska sälja den för att den är seg? Formatera, så ska du se att den rullar på fint sen =) 900gb kvar på hdden -.- Och vad har hur mycket gb du har kvar med saken att göra?Men gör vad fan du vill, den som köper det får försäkringen och garantin ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Och jag undrar om garanti och försäkring är nåt sårts kvitto?. måste man överlåta försäkringen och garantin till snubben på nåt sätt? :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Och jag undrar om garanti och försäkring är nåt sårts kvitto?. måste man överlåta försäkringen och garantin till snubben på nåt sätt? :mellow: Ge köparen kvittot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 (redigerat) Och jag undrar om garanti och försäkring är nåt sårts kvitto?. måste man överlåta försäkringen och garantin till snubben på nåt sätt? :mellow: Ge köparen kvittot... Är kvittot försäkringen och garantin? Redigerat 29 Juli 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Och jag undrar om garanti och försäkring är nåt sårts kvitto?. måste man överlåta försäkringen och garantin till snubben på nåt sätt? :mellow: Ge köparen kvittot... Är kvittot försäkringen och garantin? garantin iaf. Föräkringen bör finnas på papper. Fråga din mor och far. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Ta bort onödiga program som startar då datorn startar. Formatera datorn, Defragmentera den. Garantin har du på kvittot, så den ska du alltid spara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 tjena. Köpt min dator för ca 4 månader sedan. Och nu är den SKIT seg!. har funderat på att sälja den. Men jag har ju försäkring och garanti på den?. Får dom som köper den med garantin och försäkringen då?. någon som vet?... :huh: OBS!. Inga dumma kommentarer om "varför ska du sälja den?. Ingen kommer vilja köpa den för den är så seg". Det blir dirr anmält :) Är du dum eller? Var burken snabb när du fick den och seg nu så är det självklart du som fyllt den med virus och helvete. Även fast det finns värre burkar så blir din burk inte långsammare för det, relativt långsammare blir den. Ta och formatera burken, skitsamma ifall du nu har 900 GB ledigt utrymme, har du lyckats fylla den med 50 GB virus så rekommenderar jag en formatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 tjena. Köpt min dator för ca 4 månader sedan. Och nu är den SKIT seg!. har funderat på att sälja den. Men jag har ju försäkring och garanti på den?. Får dom som köper den med garantin och försäkringen då?. någon som vet?... :huh: OBS!. Inga dumma kommentarer om "varför ska du sälja den?. Ingen kommer vilja köpa den för den är så seg". Det blir dirr anmält :) Är du dum eller? Var burken snabb när du fick den och seg nu så är det självklart du som fyllt den med virus och helvete. Även fast det finns värre burkar så blir din burk inte långsammare för det, relativt långsammare blir den. Ta och formatera burken, skitsamma ifall du nu har 900 GB ledigt utrymme, har du lyckats fylla den med 50 GB virus så rekommenderar jag en formatering. Han har formaterat nu och sagt att den är snabbare på msn.Tror också det var virus... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Han gjorde ett bra val att formatera. Min dator är 2.5 år bärbar och är inte seg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.