Är det inte lita överdrivet att anmäla honom bara för det?
Fuska.se
Jo, men stämningen här på fuska är urusel och alla dessa förbannade regler hindrar människor från att bygga upp den.
Jag tänker iallafall stanna här ;)
Mja, ska bara förvarna folk som kommer anklaga för dig att vara troll etc..
Med tanke på ditt namn "Boy97" i slutet, jadu..
Men men, välkommen!
Varför troll?
↗ till inläggetInternet troll då. Vilket i denna situation skulle innebära att du skulle vara någon uttråkad typ som skulle vilja "trolla" lite på något forum bara för att du tycker det är kul att spela p12.Varför troll?
Varför skulle folk tro det bara för att jag heter det?
Det är komplicerat, strunta i folk som kallar dig troll bara.
Okej
Hur postar man länkar?
↗ till inläggetEftersom du har "Boy97" i namnet, jag tolkar det som att du vill "leka" liten och jävlas.Varför skulle folk tro det bara för att jag heter det?
Men eftersom du är ny, så ska vi ge dig en chans! :)
Jag är liten
inom en vecka kommer du känna till alla aktiva medlemmar och ha hittat nått forum här att hänga i så oroa dig inte
Känn dig som hemma!
Okej tack för välkommandet ;)
↗ till inläggetMen snälla nån... bara för att någon har sitt födelseår i namnet så behöver det inte betyda att h*n är spammer.↗ till inläggetEftersom du har "Boy97" i namnet, jag tolkar det som att du vill "leka" liten och jävlas.Varför skulle folk tro det bara för att jag heter det?
Jag är ingen spammare!!!!!!!!!!!!!!!!!
↗ till inläggetMen snälla nån... bara för att någon har sitt födelseår i namnet så behöver det inte betyda att h*n är spammer.↗ till inläggetVarför skulle folk tro det bara för att jag heter det?
Eftersom du har "Boy97" i namnet, jag tolkar det som att du vill "leka" liten och jävlas.
Har inte heller sagt att han är någon spammar.
Det verkar som ingen vill guida dig =)