leoparden008 Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Jag behöver hjälp med pokemon platinum. Jag är där när man ska hitta alla legendariska fåglarna. När man har hittat dom vad ska man göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Gå därifrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 31 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Gå därifrån. vadå? Gå där i från? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Ja, gå iväg från stället där du hittade dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 31 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Varför? Oak säjer att man ska hitta dom tre legendariska fåglarna. och det har jag gjort vad ska man göra sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 GÅ DÄR IFRÅN, TILL OAK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 GÅ DÄR IFRÅN, TILL OAKSka man inte gå och hitta fåglarna, då? sS: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 GÅ DÄR IFRÅN, TILL OAKSka man inte gå och hitta fåglarna, då? sS: Han har ju redan gjort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Gå till Oak.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kimman Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Gå till Oak.... Det är väl bara att gå tillbaka till Oak?? Förresten, jag har också Plantium- är det någon som kan tala om för mig hur jag får se Manaphy? Jag har varken Pokémon Ranger eller någon kompis med Manaphy så att vi kan byta, så vad ska jag göra?? Det är den enda pokémonen jag behöver för att få National Dex, så jag är tacksam för ett snabbt svar. //Kimman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 fel forum, flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Förresten, jag har också Plantium- är det någon som kan tala om för mig hur jag får se Manaphy? Jag har varken Pokémon Ranger eller någon kompis med Manaphy så att vi kan byta, så vad ska jag göra?? Det är den enda pokémonen jag behöver för att få National Dex, så jag är tacksam för ett snabbt svar. //Kimman Gå till Pokémon Mansion som är under Hearthome. Det finns en bok där med en bild på Manaphy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg