💬
Logga in
Fuska.se

Vad Skulle Du Göra Om Du Fick En Önskning?

147 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

ett 9000mil långt flak med carlsberg som inte kunde bli kallt B)

Varm öl?

som inte kunde bli varmt* haha.
8 Aug 2010
Nivå 11 · Veteranfuskare

@Lynott: Jo, men det är det jag menar. Om man önskar att alla får mat så trollar anden fram det och folket käkar,

men om man önskar sig oändligt med pengar så kan man inte köpa oändligt med mat eftersom maten inte finns även om du skulle ha pengarna.

EDIT: Du kan ersätta oändligheten med ett stort tal för approximation.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

@Lynott: Jo, men det är det jag menar. Om man önskar att alla får mat så trollar anden fram det och folket käkar,

men om man önskar sig oändligt med pengar så kan man inte köpa oändligt med mat eftersom maten inte finns även om du skulle ha pengarna.

EDIT: Du kan ersätta oändligheten med ett stort tal för approximation.

Ah det är sant, men det är väl ris som de flesta fattiga barnen får käka? Det finns det väl överflöd av?
Nivå 5 · Fuskare

Är det inte lättare att önska att det inte finns nåt ont i världen? alla pengar försvinner och vi lever utan att betala osv

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #105
↗ till inlägget

Är det inte lättare att önska att det inte finns nåt ont i världen? alla pengar försvinner och vi lever utan att betala osv

Nemen seriöst, fan va smart!

(känner mig dum som fan) inte tänkt på det...

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Pengar är inte ont, varför skulle pengar försvinna när allt ont försvinner. Vad är ont? Det är upp till var och en och säga vad som är ont, vissa kan säga att hamstrar är djävulens verk och vissa att vita är onda. Vilket fick mig att tänka: om allt ont ska försvinna från jorden, försvinner inte människor då? BOOYAH!
9 Aug 2010
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Pengar är inte ont, varför skulle pengar försvinna när allt ont försvinner. Vad är ont? Det är upp till var och en och säga vad som är ont, vissa kan säga att hamstrar är djävulens verk och vissa att vita är onda. Vilket fick mig att tänka: om allt ont ska försvinna från jorden, försvinner inte människor då? BOOYAH!

Ja, det är bara bra.

Människor förstör bara världen.

Pengar är ett ont ting påkommmet av människors greedy side.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja, det är bara bra.

Människor förstör bara världen.

Pengar är ett ont ting påkommmet av människors greedy side.

Mmm, men då lever inte vi längre. Inte så bra önskan.. emo.
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #109

Back to topic!!!

http://www.voicespread.com/wp-content/uploads/2008/07/funny-cat-on-the-snow.jpg

Or this cat will die!!!

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Ett evigt liv.

Senast ändrad:

10 Aug 2010
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Ett evigt liv.

Ush vad tråkigt!

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ett evigt liv.

Ush vad tråkigt!

Varför skulle det vara tråkigt? Finns väl inget bättre imo.
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Ett evigt liv.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ett evigt liv.

Ush vad tråkigt!

Så du skulle vilja sitta där när du är 140 år och inte ens knappt kunna röra dig?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag tror att han vill ha evig ungdom på köpet.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ett evigt liv.

Ush vad tråkigt!

Så du skulle vilja sitta där när du är 140 år och inte ens knappt kunna röra dig?

Nu är du bara löjlig lol. Så du menar att evigt liv/odödlig är att man har kvar sitt medvetande även när man bara är en förmultnad liten benbit? Som Mezox sa så slutar man ju åldras.
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ett evigt liv.

Ush vad tråkigt!

Nu är du bara löjlig lol. Så du menar att evigt liv/odödlig är att man har kvar sitt medvetande även när man bara är en förmultnad liten benbit? Som Mezox sa så slutar man ju åldras.

Naej jag vet inte vad som händer när man blir extremt, extremt gammal. Ingen har ju blivit det, inte säkert att man blir en förmultnad benbit.

Nivå 6 · Fuskare

Odödlig från 25 års åldern. Klart.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

den här grabben vet vad han snackar om :)

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Så om några miljoner eller miljarder år då universum förintas så vill du alltså flyta omkring i ett svart hål helt ensam i flera miljarders miljarder år? Kanske är skoj i x antal hundra år men helt odödlig skulle inte vara speciellt skoj.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in