↗ till inläggetsom inte kunde bli varmt* haha.↗ till inläggetVarm öl?ett 9000mil långt flak med carlsberg som inte kunde bli kallt B)
Vad Skulle Du Göra Om Du Fick En Önskning?
@Lynott: Jo, men det är det jag menar. Om man önskar att alla får mat så trollar anden fram det och folket käkar,
men om man önskar sig oändligt med pengar så kan man inte köpa oändligt med mat eftersom maten inte finns även om du skulle ha pengarna.
EDIT: Du kan ersätta oändligheten med ett stort tal för approximation.
↗ till inläggetAh det är sant, men det är väl ris som de flesta fattiga barnen får käka? Det finns det väl överflöd av?@Lynott: Jo, men det är det jag menar. Om man önskar att alla får mat så trollar anden fram det och folket käkar,
men om man önskar sig oändligt med pengar så kan man inte köpa oändligt med mat eftersom maten inte finns även om du skulle ha pengarna.
EDIT: Du kan ersätta oändligheten med ett stort tal för approximation.
Är det inte lättare att önska att det inte finns nåt ont i världen? alla pengar försvinner och vi lever utan att betala osv
↗ till inläggetNemen seriöst, fan va smart!Är det inte lättare att önska att det inte finns nåt ont i världen? alla pengar försvinner och vi lever utan att betala osv
(känner mig dum som fan) inte tänkt på det...
↗ till inläggetPengar är inte ont, varför skulle pengar försvinna när allt ont försvinner. Vad är ont? Det är upp till var och en och säga vad som är ont, vissa kan säga att hamstrar är djävulens verk och vissa att vita är onda. Vilket fick mig att tänka: om allt ont ska försvinna från jorden, försvinner inte människor då? BOOYAH!↗ till inläggetNemen seriöst, fan va smart!Är det inte lättare att önska att det inte finns nåt ont i världen? alla pengar försvinner och vi lever utan att betala osv
↗ till inläggetPengar är inte ont, varför skulle pengar försvinna när allt ont försvinner. Vad är ont? Det är upp till var och en och säga vad som är ont, vissa kan säga att hamstrar är djävulens verk och vissa att vita är onda. Vilket fick mig att tänka: om allt ont ska försvinna från jorden, försvinner inte människor då? BOOYAH!↗ till inläggetÄr det inte lättare att önska att det inte finns nåt ont i världen? alla pengar försvinner och vi lever utan att betala osv
Nemen seriöst, fan va smart!
Ja, det är bara bra.
Människor förstör bara världen.
Pengar är ett ont ting påkommmet av människors greedy side.
↗ till inlägget↗ till inläggetÄr det inte lättare att önska att det inte finns nåt ont i världen? alla pengar försvinner och vi lever utan att betala osv
Nemen seriöst, fan va smart!
Pengar är inte ont, varför skulle pengar försvinna när allt ont försvinner. Vad är ont? Det är upp till var och en och säga vad som är ont, vissa kan säga att hamstrar är djävulens verk och vissa att vita är onda. Vilket fick mig att tänka: om allt ont ska försvinna från jorden, försvinner inte människor då? BOOYAH!
Ja, det är bara bra.
Människor förstör bara världen.
Pengar är ett ont ting påkommmet av människors greedy side.
Mmm, men då lever inte vi längre. Inte så bra önskan.. emo.
Back to topic!!!
http://www.voicespread.com/wp-content/uploads/2008/07/funny-cat-on-the-snow.jpg
Or this cat will die!!!
Ett evigt liv.
↗ till inläggetEtt evigt liv.
Ush vad tråkigt!
↗ till inläggetVarför skulle det vara tråkigt? Finns väl inget bättre imo.
↗ till inläggetEtt evigt liv.
↗ till inläggetVarför skulle det vara tråkigt? Finns väl inget bättre imo.
Så du skulle vilja sitta där när du är 140 år och inte ens knappt kunna röra dig?
Jag tror att han vill ha evig ungdom på köpet.
↗ till inlägget
Varför skulle det vara tråkigt? Finns väl inget bättre imo.
Så du skulle vilja sitta där när du är 140 år och inte ens knappt kunna röra dig?
Nu är du bara löjlig lol. Så du menar att evigt liv/odödlig är att man har kvar sitt medvetande även när man bara är en förmultnad liten benbit? Som Mezox sa så slutar man ju åldras.
↗ till inlägget
Varför skulle det vara tråkigt? Finns väl inget bättre imo.
Nu är du bara löjlig lol. Så du menar att evigt liv/odödlig är att man har kvar sitt medvetande även när man bara är en förmultnad liten benbit? Som Mezox sa så slutar man ju åldras.
Naej jag vet inte vad som händer när man blir extremt, extremt gammal. Ingen har ju blivit det, inte säkert att man blir en förmultnad benbit.
Odödlig från 25 års åldern. Klart.
↗ till inläggetOdödlig från 25 års åldern. Klart.
den här grabben vet vad han snackar om :)
↗ till inläggetSå om några miljoner eller miljarder år då universum förintas så vill du alltså flyta omkring i ett svart hål helt ensam i flera miljarders miljarder år? Kanske är skoj i x antal hundra år men helt odödlig skulle inte vara speciellt skoj.Odödlig från 25 års åldern. Klart.