torsktrynet Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Jag har varvat det 3-5 :P gånger alla som har frågor kan ställa dom till mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Vadå 3-5 gånger? :huh: Har du varvat det tre eller fem gånger? Jag har varvat det fem gånger i alla fall. Vi är flera här inne som kan OoT, så det är inte bara dig man kan fråga. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 7 gånger och majoras mask 2 gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
torsktrynet Skrivet 12 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 1. 3-5 gånger vet inte exakt 2. Ja, det är klart men man kan fråga alla sina frågor i denna tråden tänkte jag så blir det inte så många Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 1. 3-5 gånger vet inte exakt 2. Ja, det är klart men man kan fråga alla sina frågor i denna tråden tänkte jag så blir det inte så många Om alla ska ställa sina OoT-frågor i denna tråd, blir den alldeles för lång till slut. Det är bättre med ny tråd för varje fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Sädär 1 gång, snart.... (Känner mig mobbad) men jag har fuskat med ett gameshark hos en kompis en gång... Sedan visste jag för mycket... *Snyft* :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg