CronicH Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 En layout jag gjort som jag nu ska försöka hitta någon som vill koda. Allt är inte klart men det är inte mycket som är kvar. :) http://data.fuskbugg.se/skogsturken/gamehero.jpg Vill du hjälpa oss att koda sidan så skicka gärna ett mail till [email protected]. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 En layout jag gjort som jag nu ska försöka hitta någon som vill koda. Allt är inte klart men det är inte mycket som är kvar. :) http://data.fuskbugg.se/skogsturken/gamehero.jpg Vill du hjälpa oss att koda sidan så skicka gärna ett mail till [email protected]. Cool layout. mitt betyg: 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Snygg layout ja : D ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 (redigerat) Titel bilden eller vad man ska kalla den, känns lite för oskarp enligt mig. Själva layouten var väl snygg i sig! :) Redigerat 1 Augusti 2010 av zitroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Bannern är inte snygg, iallafall inte texten med Inner shadow och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 bara bannern det är fel på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Kan kanske koda den. Orka mail, 2010 hallåå? ;-D PM gäller :) ---- Lite bred layout. En layout ska hälst inte vara över 800px, men max 1000px enligt mig. 800px då en del har sådan skärm upplösning fortfarande. . Det högst upp var en bra idé men fult. Headern / loggan ska vara högst upp. Sen menyn, helt ok. Loggan rtt ok, lite mörk. Bakgrunden, helt okej men till en gamer sida? Njaa... Allt annat, lite fyrkantigt å tråkigt, men kan funka, "latest matches" den raden kan bli bra om man sedan gör en :hover så den rad man håller över får annan färg. Kanske samma med menyn, man håller över menyn så blir den helt vit. Inte genomskinlig. -------- Ta via PM om kodningen, ska resa bort imorgon men men. Vill ha någon ersättning om jag kodar den/ andra vilkor vi kan komma överens om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenu Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Nice :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Kan kanske koda den. Orka mail, 2010 hallåå? ;-D PM gäller :)----Lite bred layout. En layout ska hälst inte vara över 800px, men max 1000px enligt mig. 800px då en del har sådan skärm upplösning fortfarande..Det högst upp var en bra idé men fult. Headern / loggan ska vara högst upp.Sen menyn, helt ok. Loggan rtt ok, lite mörk.Bakgrunden, helt okej men till en gamer sida? Njaa... Allt annat, lite fyrkantigt å tråkigt, men kan funka, "latest matches" den raden kan bli bra om man sedangör en :hover så den rad man håller över får annan färg.Kanske samma med menyn, man håller över menyn så blir den helt vit. Inte genomskinlig. --------Ta via PM om kodningen, ska resa bort imorgon men men.Vill ha någon ersättning om jag kodar den/ andra vilkor vi kan komma överens om.I dagens samhälle kan man räkna med att en gaming hemsida bara visas på datorer med en skärm på mins 1024 px bredd. Så 1000 px i det fallet är inget att prata om. Dock så borde en korrekt hemsida anpassas efter alla typer av skärm storlekar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Riktigt bra, fast texten som är i menyn och i "subtitlarna" borde ändras imo, känns som en serif-font är lite gammeldags för en gamingsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.