WARSOLDIER Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Kommer ni att köpa pokemon black och white och vilket ska ni köpa. För mig blir det white älskar Zekrom,den svarta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Runkarn Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Vet inte än. Jag kommen nog att göra som jag nästan alltid gjort. Eftersom de troligen kommer vara så att vissa pokemon kummer man bara kunna fånga i ett spel och vissa i det andra så kommer jag välja efter vilka pokemon jag vill ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WARSOLDIER Skrivet 1 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Kolla http://serebii.net/blackwhite/exclusives.shtml där finns version exlusiva pokemons. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Black hade jag tänkt mig men jag vill ju ha Rankurusu :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Tur för mig att jag vill ha både Rankurusu och Zekrom. :P Jag kan byta dig Rankurusu mot någon annan exlusiv zitroz. ;o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WARSOLDIER Skrivet 1 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Vem är Rankurusu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Köper aldrig nya pokémon, spelar bara spelen upp till R/S/E.. Resten är så jävla värdelöst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Köper aldrig nya pokémon, spelar bara spelen upp till R/S/E.. Resten är så jävla värdelöst.Annars är det ju R/S/E och FR/LG som var dem sämsta spelen. Tycker att D/P var mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 (redigerat) Du kanske missförstod mig. Spelar bara de gens som är upp till R/S/E, d.v.s. R/B/Y och G/S/C. Redigerat 1 Augusti 2010 av PussyCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Runkarn Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Kolla http://serebii.net/blackwhite/exclusives.shtml där finns version exlusiva pokemons. Lite tidigt att kolla just nu. >_> Flera kommer ju att komma det kan man vara säker på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Kolla http://serebii.net/blackwhite/exclusives.shtml där finns version exlusiva pokemons. Satt och tittade igenom den sidan, och kom till denna. Det var då jag bestämde mig för att jag inte vill ha varken Black eller White. Nu har det banne mig gått för långt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg