Harold Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 För det första så har 6 mars på 13 mars inget sammanhang.Jo, för att då kan han önska sig det till sin födelsedag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Köpt Black har kommit till 6 gymmet snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Jo, för att då kan han önska sig det till sin födelsedag?Men då är spelet gammalt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Är spelet gammalt för att han fyller år veckan efter spelet släppts? Skärp dig. Har redan klarat e4 på white. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Jag har ångrat mig white vill jag ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
barca10 Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 jag har klarat 6 gymet hitills. jag har en emboar,lv 41. vilken tog ni som första pokemon,jag tog tepig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muscleman9712 Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Ska lätt ha black, måste ha det nuuuuuu!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Köpte White ~ Är på väg till fjärde gymmet nu, med en Dewott, en Munna och en Petil (stavning?). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Är spelet gammalt för att han fyller år veckan efter spelet släppts? Skärp dig. Har redan klarat e4 på white.klarade just e4 andra gången på black Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Har redan båda två på japanska,inte köpta, spelat ut white för ett tag sen och har startat om black nu, tycker dock att d/p var bättre,men inte lika bra effecter... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
barca10 Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 hur klarar man ghetsis i N´castle :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Du tränar dina pokemon tills du kan slå dem... Gör en ny tråd nästa gång, och skriv vilka pokemon du använder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg