barca10 Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 Du tränar dina pokemon tills du kan slå dem... Gör en ny tråd nästa gång, och skriv vilka pokemon du använder.behövs inte längre.jag klarade efter typ 100 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fiddle Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 behövs inte längre.jag klarade efter typ 100 årDu frågade igår efter hjälp om hur man klarar det, så det kan omöjligen ha tagit dig 100år att klara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thumbzup Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Spelade pokémon för ett tag sen... Slutade dock för ja skämdes lite. Nu har jag däremot blivit köpsugen igen men antar att ja e så ung fortfarande bara skulle få höra "men de e väl inget o slösa pengar på sånt skräp?!" :( >suck< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guilmon0001 Skrivet 7 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2012 (redigerat) hej Redigerat 7 Juni 2012 av guilmon0001 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 Har båda spelen, men har inte spelat så mycket som jag hade tänkt. Kommit till bossen som har Elektriska Pokémon i Black, tredje eller fjärde gymmet? Får ta tag i det och köra lite mer, blivit mycket HeartGold istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeldasplut Skrivet 5 November 2012 Rapport Dela Skrivet 5 November 2012 (redigerat) Wow... Var två år sedan ämnet började. Antar att folk slutat spela Pokémon black/White... :( Alla kör väl black and white 2 nu. Skaffade Pokémon black (1) för 3 veckor sedan och möter N i Nimbasa city utanför pariserhjulet. Sitter fast! Kan inte klara henne/han! Någon som har något tips om vilken Pokémon som är bäst i den här fighten??? :huh: Redigerat 5 November 2012 av Zeldasplut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg