GroundMaster Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 black Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Men då får du inte alla 3DS-funktioner och IR-funktioner. Och de har säkert en massa nya piratskydd. s:S:s.s:SSS:Deras piratskydd har blivit knäckt förutMen det blir nya piratskydd på nyare spel, som är annorlunda. Särskilt eftersom att det finns 3DS-funktioner. Och GTS är sämst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Hatar att de nya spelen är till DS, pallar inte köpa ett DS endast för detta. Så det blir inget :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Hatar att de nya spelen är till DS, pallar inte köpa ett DS endast för detta. Så det blir inget :(Umm detta är det 3e gången pokémon spel släpps till DS. Om man bortser från dem andra sorters spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Eh. Ja? Kan väl ändå klaga på att dem bojkottar kära SP helt och hållet. ;_; Geez. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Kolla http://serebii.net/blackwhite/exclusives.shtml där finns version exlusiva pokemons. jag har redan set denna sida. Men bra för dom som inte vet. :) Föresten tänker jag ta black Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 White lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Kommer köpa men vet inte vilket av dom, spelar ingen större roll, tar nog det som mina kompisar inte tar så att jag kan få tag i alla pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teemu Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 jag ska köpa black och white och det roliga är att dom kommer ut 6 mars och jag fyller år 13 mars :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Bajs på pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
barca10 Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 jag ska ta white på grund av tre anledningar. 1.jag vill ha den svarta pokemonen,vad den nu heter. 2.jag vill ha rankurusu. 3.i white forest finns pokemons från de förra spelen. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 (redigerat) jag ska köpa black och white och det roliga är att dom kommer ut 6 mars och jag fyller år 13 mars :lol:För det första så har 6 mars på 13 mars inget sammanhang. För det andra så släpps det 4 mars. och OnTopic så ska jag skaffa mig Pokemon Vit. Redigerat 2 Mars 2011 av MrJesper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg